חיפוש

אטרקציות, אקסטרים, פנאי מתנות

מחפשים את האטרקציות הטובות ביותר בישראל? באמצעות skytrip אשר ממוקם הארץ תוכלו להעניק לעצמכם או לבני המשפחה חוויה בלתי נשכחת.

 

אטרקציות בישראל – החוויה המושלמת

על מנת להעניק לכם ולבני המשפחה מתנה בלתי נשכחת, ניתן למצוא כיום בישראל עשרות אטרקציות שונות. אולם אם ברצונכם להעניק לעצמכם או לבני המשפחה אטרקציות במרכז אשר ייחרטו למשך שנים ארוכות – מרכז skytrip אשר ממוקם בעיר הרצליה מאפשר לכם לחוות חוויה בלתי רגילה המשלבת אקסטרים, הנאה, ובעיקר – הגשמת חלום. מדובר בטיסה בשמי הארץ אשר מועברת ע"י טייס מקצועי בתחום ומאפשרת לכל אחד להגשים חלום ילדות ולהפוך לטייס ליום אחד, וזאת בדרך פשוטה. באמצעות skytrip תוכלו לרכוש מתנה ייחודית ומיוחדת שלא כל אחד עובר ולמעשה מדובר כיום באחת האטרקציות המובילות ביותר בישראל, ולא בכדי. מאז הוקם skytrip מאות אנשים כבר חוו טיסה בשמי הארץ כמו גם אפשרות להיות טייסים בעצמם, וזאת בשביעות רצון גבוהה. הסיבה לכך היא שמדובר לחלוטין בחוויה משנה חיים אשר לא פעם גורמת לרבים לקחת גם קורס טיס מקצועי המאפשר לבצע גיחות בשמי הארץ לגמרי לבדכם.

אקסטרים וכיף במרכז הארץ

תמיד חלמתם לטוס? עכשיו יש לכם את ההזדמנות. בין אם אתם רוצים להעניק את חווית הטיסה לעצמכם או לבן/בת משפחה, באמצעות skytrip זה בהחלט אפשרי. המרכז, אשר מציע הדרכת טיסה וטיסות חוויה בשמי הארץ מאפשר לכל אחת ללמוד לטוס ליום אחד, זאת בליווי מקצועי של טייס מנוסה. בנוסף, ניתן לבצע טיסה בשמי הארץ למשך שעה אחת ובכך לחוות חוויה בלתי רגילה המשלבת צילום, ידע רלוונטי הקשור לתחום הטיסה כמו גם לחצות לרוחבה ולארוכה את מדינת ישראל בפרק זמן קצר יחסית וממעוף הציפור. לכן, מדובר בחוויה אקסטרימית יוצאת מגדר הרגיל אשר תאפשר לכם להעניק מתנה מיוחדת וייחודית בעבור בן או בת המשפחה, או אפילו לעצמכם, וזאת בעלות אטרקטיבית ומשתלמת הכוללת גם וידיאו של כל מהלך הטיסה כך שתוכלו לשמר את הזיכרון הזה ולחלוק אותו עם החברים ובני המשפחה.

 

מעוניינים לטוס? עכשיו יש לכם את ההזדמנות

כאמור, אם ברצונכם לחוות חוויה חסרת תקדים המשלבת טיסה בשמי הארץ והיותכם טייס ליום אחד, ניתן לבצע זאת באמצעות skytrip אשר מאפשרת לקבל את כל המידע הנחוץ עוד לפני הטיסה וזאת באמצעות סימולטור מיוחד אשר מדמה את מהלך הטיסה כמו גם מעבר על כללי הברזל החשובים ביותר בתחום, כך שתוכלו להיות בטוחים שמדובר בטיסה בטיחותית לחלוטין כמו גם לקבל ידע מקצועי אשר הוא הכרחי בעבור הטייסים, גם אם מדובר רק בטייס חובב. על כן, אם ברצונכם לקבל מידע נוסף כמו גם תיאום הגעה ניתן ליצור קשר במספר 050-5518080 או להשאיר פרטים באתר ונציג יחזור אליכם בהקדם.

גלישת גלים

באותו נושא