חיפוש

הזמנת אמן חושים לאירועים כבר הפך מזמן להיות נחלתם של רבים. אנשים מבינים שהיום עולם האירועים הוא מעיין שופע רעיונות, אך רובם חוזרים על עצמם בכל אירוע מחדש. כך, לדוגמה, כבר די נמאס לנו מלהגיע לאירועים עם דיג'יי ונקניקיה בלחמניה, אירועים עם קוסמים ששולפים שפנים מתוך כובע עם כיס כפול וגם מאירועים שאין בהם שום אטרקציה מלבד מצגת התמונות שהכינה דודה דליה. לעומת זאת, אמן חושים יכול להפוך את האירוע שלכם ממשעמם ובנאלי למיוחד ואטרקטיבי, אז בואו נבין ביחד מהם כל היתרונות בהזמנת אמן חושים לבת מצווה.

 

"נו, אמא, עוד פעם הוא? אני לא רוצה להישאר"

כמה פעמים יוצא לנו להביא את הילדים לאירוע בת מצווה ולהיתקל שוב באותו המפעיל שהיה גם בבת המצווה הקודמת. אז אולי למסיבת בת המצווה הקודמת הוא היה אדיר, אבל כמה פעמים טריק יכול לעבוד? הילדים כבר מכירים את המפעיל, יודעים מה המשחק הבא, לאילו שירים יש לו ריקודים מובנים ומי יקבל דיסק עם כל השירים העכשווים כי הוא רקד הכי יפה.

הזמנת אמן חושים לבת מצווה עושה סוף לכל הרוטינה המתמשכת הזו, ואיך? היות שאמן חושים הוא בעל יכולות טלפתיות, הוא יכול לגוון את הטריקים שלו ולהביא לכל אירוע טריקים אחרים, כך שלא יהיה מופע של אמן חושים שדומה למופע שכבר היה. כן, בהזמנת אמן חושים לבת מצווה אתם בעצם מקבלים אירוע חד פעמי משלכם, כך שגם אם מישהו מילדי הכיתה יתלהב ויזמין אותו גם לאירוע שלו – אין סיכוי שתראו את אותו הדבר פעמיים. מדהים, לא? עוד על אמני חושים תמצאו באתר: https://www.mxgems.com.

 

כל היתרונות בהזמנת אמן חושים לבת מצווה

מעבר לזה שמדובר כאן על חוויה טלפתית מיוחדת במינה, יש כאן שיתוף של הקהל כמעט בכל טריק. היות ואמן חושים עובד הרבה עם טלפתיה, הוא זקוק למישהו שיוכל לעשות איתו את הטריק. אמן חושים יבחר בדרך כלל מישהו אקראי מהקהל ויתן לו לבחור מספר, חיה, צבע או שם של שיר – והאמן יחשוף את הבחירה של האדם האקראי אך ורק מיכולות טלפתיות. מדובר כאן בעצם על מופע שמשאיר את כל האורחים פעורי פה, המומים ובעיקר – נרגשים מאוד.

 

איך בוחרים אמן חושים לבת מצווה?

יש יותר מאמן חושים אחד במדינת ישראל ולכן הבחירה בין כל האמנים היא לא תמיד פשוטה. מה שתצטרכו לבדוק הוא את נושא המחיר, את נושא השירות והאדיבות של אמן חושים וכמובן לאסוף כמה שיותר המלצות ודברים שחשוב לדעת לגביו ממכרים, בני משפחה וכמובן מהאינטרנט. אנחנו מקווים שתעשו את הבחירה הנכונה ומאחלים לכם שיהיה לכם אירוע מוצלח ביותר! והכי חשוב – המון מזל טוב!

ציוד של קוסם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *