חיפוש

6 דברים שאסור לשכוח כשאתם מפיקים אירוע

מפיקים אירוע יום הולדת? אולי אירוע מסוג אחר? ישנם דברים שפשוט אסור לשכוח, כולל אטרקציות לאירועים מסוגים שונים. אז מה הם הדברים שכל אירוע מחייב ומצריך התארגנות מראש עליהם? בואו נדבר על הרשימה.

אם אתם עומדים לערוך או להפיק אירוע כזה או אחר, אתם בוודאי כבר מודעים לכך שתצטרכו להתעסק עם לא מעט התארגנויות, בירוקרטיות, איתור אנשי מקצוע שונים ועוד. אז כיצד נקל על כל התהליך הזה? בעזרת רשימת עבודה מסודרת. להלן הרשימה, דברים שלא שוכחים לפני הפקת אירוע (גם אם זה אירוע יום הולדת לילדים):

 

בחירת לוקיישן מושלם

אתם מוזמנים לבחור את הלוקיישן הכי מושלם שניתן, רק תוודאו שהאטרקציות שאתם מתכננים להזמין יכולות להתנייד לאותו אזור. אם אתם בוחרים להזמין מתקנים מתנפחים לאירוע, תוודאו שאכן יהיה ניתן לנפח את המתקנים באותו לוקיישן. צריכים ייעוץ בנושא? Bestway מתנפחים ישמחו לסייע לכם. מה חוץ ממתנפחים ואטרקציות לאירועים? אוכל, והרבה ממנו!

 

בחירת חברת קייטרינג מומלצת

מחפשים אחר חברת קייטרינג מומלצת להפקת אירוע? צודקים, אין כמו אוכל איכותי באירוע, כזה שיגרום לאנשים גם לדבר עליו ולשוחח על מתכונים טובים. אתם מוזמנים לבחור את חברת הקייטרינג שלכם על פי אופי וסגנון האירוע, לא לשכוח לדאוג גם למנות טבעוניות וצמחוניות (גם מנות ללא גלוטן).

 

ציוד הגברה איכותי (אם יש צורך בכזה)

אל תתפשרו על ציוד הגברה איכותי, היות והוא מה שמוביל את האירוע במקרים מסוימים. מתכננים הפעלה לילדים? אין דבר יותר צורם מאשר מערכת סאונד מזמזמת בזמן שהמפעיל מנסה לרכז את הילדים ומרים את הקול. השקיעו בבידורית איכותית, או במערכת סאונד שאיש המקצוע מביא עמו.

 

עיצוב האירוע לא פחות חשוב מאטרקציות מומלצות

אין ספק, כדאי להשקיע בקונספט של האירוע ובעיצובו. אם אתם מתכננים אירוע חוץ, כדאי יהיה לרכוש מראש תפאורה וקישוטים רלוונטיים בהתאם לקונספט. אם אתם לא לגמרי בקיאים בענייני עיצוב, תוכלו תמיד לבקש ממכרה לסייע לכם, או אפילו לשכור את שירותיה של חברת הפקות אירועים.

 

  • כדאי לשקול לרכוש מתנות לאורחים שלכם

גם אם זו מתנה קטנה וסמלית, כדאי להכין אותה לאורחים מראש. רוצים טיפ? בשנים האחרונה ישנו טרנד מוביל בעולם האירועים, הוא נקרא אפיית חלה מתנה לאורחים. ממש במקום האירוע אופים חלה טרייה שניתנת לאורחים כשהם עוזבים את המקום. כיף גדול שמחמם גם את הלב.

 

  • הקפידו על ספקים מקצועיים ומומלצים

בין אם אתם עורכים אירוע למבוגרים או לילדים, הקפידו על ספקים איכותיים. צריכים מתנפחים להשכרה לאירוע? מתקן מתנפח לאירועים חייב להגיע מספקים איכותיים בלבד, אחרת, המתקן פשוט יצנח באירוע בעקבות חורים או תקר.

בהצלחה, הקפידו על מספר כללים פשוטים וגם אתם תצלחו את האירוע כמו שצריך!

מיקרופון

באותו נושא