חיפוש

השכרת יאכטה למסיבת רווקות

הצעת הנישואין המיוחלת מאחורייך ומסיבת חתונה לפניך? כנראה שאת מתכננת עכשיו מסיבת רווקות. בין אם את מתכננת מסיבת רווקות לעצמך, או לחברה הכי טובה שלך, את בטח מחפשת רעיון מדליק ומקורי, שיאפשר לך ולחברות שלך לבלות ולהיות ביחד בתוך מקום מיוחד, רצוי עם נוף יפה, כיבוד טעים ואלכוהול טוב.

 

כל היתרונות שיש למסיבת רווקות על יאכטה

אפשרות אחת שיש בתוכה את כל האלמנטים האלה ועוד יותר – היא היאכטה. יאכטה למסיבת רווקות מאפשרת לכן לבלות ביחד, מוקפות בים כחול, עם אוכל טוב, אלכוהול ומוסיקה טובה.

יאכטה למסיבת רווקות מספקת מקום ליותר מעשר חוגגות. יש בה סלון מעוצב ומפנק, מטבח מאובזר, מקלחת, מערכת מוסיקה ואפילו חדר שינה למי שרוצה לנוח.

במסיבת רווקות על יאכטה של מרכז השייט, תקבלו גם צילומי סטילס של האירוע ישירות אל תיבת המייל שלכן, כיבוד קל, שלא יכביד על הבטן במהלך השיט ויין, שיאפשר לכן לחגוג בלי דאגות.

אם תרצו תוכלו גם לקפוץ למים בלב הים לשחייה, או לציפה על אבובים.

לא צריך ללכת רחוק, או לגייס תקציב ענק. לא חייבים לבחור באופציה הבנאלית של וילה פרטית, או יציאה לפאב. אפשר להחליף את סדנת השוקולד במשהו הרבה יותר מסעיר, ייחודי וחגיגי – שיאפשר לכן לחגוג באמת, בניתוק מוחלט מהעולם, ללא הפרעות – רק אתן והים.

החופים הקסומים של ישראל מאפשרים לכן לבחור בין שייט לאורך חופי הים התיכון, שיאפשר לכן לבחור בשעת השקיעה ולהרוויח נוף מושלם במרחק נסיעה קצר מערי המרכז, או בשייט במפרץ אילת השקט והרגוע, שלשוט בו זה כמעט כמו לשוט בבריכה, או בכינרת – הימה הלאומית של ישראל, המוקפת נוף מרגש וממנה אפשר להמשיך לטיול, או מסעדה באזור הצפון.

 

מה כל כך מיוחד במסיבה על יאכטה?

יש משהו באווירה ובתחושה שהים נותן – שאי אפשר לשחזר בשום צורה אחרת. הים המקיף את החוגגות, אווירת החופש והניתוק המוחלט, כל החוגגות ביחד במקום אחד – נהנות ממוסיקה טובה, חברות אהובות, כיבוד מפנק ויין טוב – כל אלה ביחד הופכים את מסיבת הרווקות על יאכטה למסיבה שלא תשכחו.

מסיבה כזו, תיתן לכן את הסיום המושלם לתקופת הרווקות ואת הפתיחה המושלמת לתקופה חדשה, יפה בפני עצמה ומרגשת מאוד – חיי הנישואין.

תוכלו לצאת לשייט מנמל אשדוד, או נמל חיפה, מהמרינה של הרצליה, או המרינה של תל אביב ואפילו מהמרינה של אילת.

צוות היאכטה ילווה אתכן לאורך השייט וידאג שתהיה לכן מסיבה נפלאה.

שיהיה במזל טוב!

סירת אירועים

באותו נושא