חיפוש

חדרי בריחה שהם מאתגרים ומצחיקים כאחד

מחפשים את חדר הבריחה הטוב ביותר? כזה אשר משלב גם אתגר, גם צחוק וגם הרבה מאוד הנאה? יש לנו את כל הפרטים בשבילכם.

 

חדרי בריחה – לא מה שחשבתם

אם התרגלתם כבר לחדר בריחה סטנדרטי אשר משלב תעלומה ביחד עם מסתורין, יש לנו חדשות בשבילכם: חדר בריחה מצחיק של חברת צ'אלנג ישראל אשר ממוקם בעיר הרצליה משנה את כל מה שחשבתם לגבי חדרי בריחה, זאת לאור העובדה כי חדרי הבריחה של צ'אלנג הם חדרים אינטראקטיביים אשר משלבים אין ספור אלמנטים חזותיים, תעלומה ובעיקר הרבה מאוד צחוק. למעשה, ניתן לבחור בכל חדר בריחה שתרצו – בדרגות פחד שונות, כמו גם לאתגר את עצמכם בפתרון של תעלומות הרות גורל, ובכך להיכנס לכמה שעות לתוך נעליהם של חוקרי משטרה בכירים ולפתוח תעלומות מרתקות.

בילוי לכל מטרה – חדרי בריחה

חדרי הבריחה של צ'אלנג מאפשרים לכם ליהנות לכמה שעות ולברוח מצרות החיים, וזאת לאור העובדה כי חדרי הבריחה הם חדרים אינטראקטיביים אשר משלבים את מיטב הטכנולוגיה הקיימת, תוך שימת דגש על הענקת חוויה ייחודית – בין אם מדובר באירוע משפחתי, גיבוש עובדים או בילוי זוגי מאתגר. לחדרי הבריחה ניתן להיכנס מספר אנשים, כאשר ההגבלה היחידה היא לגבי הגיל – 18+. למעשה, בהגעה למתחם תוכלו להתרשם ממספר חדרים בנושאים שונים, אשר כל אחד מהם מהווה אתגר אחר. יתרה מכך, החברה מעניקה הטבות מיוחדות לחוגגי יום הולדת, כמו גם הנחה לחיילים וסטודנטים וכן מאפשרת לקבל חבלת אירוח מיוחדת בעבור מסיבת רווקות ורווקים, כך שניתן להזמין חדר לכל מטרה באופן אינטראקטיבי, ישירות מהאתר בכתובת https://challenge-israel.co.il.

 

מעוניינים להגיע לחדר הבריחה הטוב ביותר בישראל? מהרו להירשם

כאמור, חדרי הבריחה הפכו לאופציה מועדפת עבור רבים לצורך בילוי, וזאת לאור העובדה כי מדובר בחוויה יוצאת דופן אשר משלבת את מיטב הטכנולוגיה עם העולם הישן, בו יש לבצע מלכת מחשבה רצינית ביותר בכדי לפתור תעלומות אשר התרחשו. למעשה, חברת צ'אלנג ישראל הוקמה מתוך מטרה להעניק לאנשים בכל גיל לחוות חוויה בידורית יוצאת מגדר הרגיל ובכך לפתח את המחשבה וגם את החושים, ועל כן אנו גאים להציג לכם את הדור החדש של חדרי הבריחה אשר משלבים קשת רחבה של רגשות, כמו גם להיכנס לתקופה אחרת בה חוקרי המשטרה והבלשים נאלצו להשתמש ברמזים בודדים בלבד בכדי להגיע לפתרון הסופי. על כן, אנו מזמינים אתכם להיכנס לאתר ולהירשם לאחד מחדרי הבריחה אשר מותאם לאופי שלכם, ובכך להעניק לכם ולחברים או לעובדים אפשרות להעביר ערב אחד בצורה ייחודית ומאתגרת, כאשר ע"פ סקרי שביעות רצון אותה ביצעה החברה עולה כי יש לא מעט אנשים אשר שבים לחדר הבריחה, ואולי מדובר יהיה גם בכם? קדימה, מהרו להירשם!

מבוך חדר בריחה

באותו נושא
אמן חושים
אמן חושים ישראלי

אנחנו שומעים בשנים האחרונות על יותר ויותר אמני חושים ישראלים שכובשים את הבמות בארץ ובעולם. עובדה זו גורמת ללא מעט ישראלים להחליט שהם רוצים לבדוק

קרא עוד »