חיפוש

טיול פרטי בקבוצה קטנה לפיליפינים

הפיליפינים הם ארכיפלג הכולל יותר מ-7,000 איים במערב האוקיינוס השקט, אבל רק לאחרונה הם התחילו להתגלות כיעד חדש ומסקרן. שככל שנחשפים עוד ועוד יעדים בפיליפינים, מתגלה מקום יוצא דופן, מסתורי ומרשים לטיולים שבו הרי געש, ג'ונגלים, חופים מטריפים, שבטים ילידים, היסטוריה מפוארת ותושבים מסבירי פנים ונעימים.

מטיילים רבים שחזרו מהופנטים מהפיליפינים, העדיפו לוותר על ויזה ללאוס וכרטיסי טיסה לתאילנד ונשארו לעוד ועוד זמן במדינה, כשהם מבלים במבחר אטרקציות ייחודיות בקנה מידה עולמי, פוגשים נופים ואזורים שתוארו עד כה בסיפורי אגדה בלבד ומתנסים בשלל פעילויות חדשות כמו צלילה, סנפלינג, ביקור במערות קדומות ועוד.

 

טיולי קבוצות לפיליפינים

למרות שאפשר לתור את המדינה לבד ואפילו בקלות, קיימים מספר יתרונות דווקא למפגש עם איי פיליפינים טיול מאורגן בקבוצה קטנה של 8-10 אנשים לכל היותר: אפשר לקבל הדרכה והסברים על המקומות השונים, לתכנן מסלול באופן מושכל כך שיהיה אפשר להספיק את הכל, להתגבש וכמובן להוזיל עלויות, בשל העובדה שמדובר בקבוצה. למרות שמדינות המזרח הרחוק פחות מאופיינות בטיולי קבוצות מאורגנים, העובדה שהפיליפינים הם עדיין יעד חדש שלא הרבה ידוע לגביו מספקת הזדמנות טובה להתנהל ולטייל באופן זה ממש.

 

הצעה למסלול טיול מאורגן לפיליפינים:

מכיוון שאין מישראל טיסות ישירות ליעד זה, יש להמריא להונג קונג וממנה להמשיך בקונקשן עד מנילה – עיר הבירה הגדולה השוכנת באזור האיים הקרוי לוזון (Luzon), שבה תמצאו לא רק את כמות האזרחים הגדולה ביותר (כ-40 מיליון תושבים!), אלא גם מספר אטרקציות יוצאות דופן. במנילה ניתן לפגוש את פארק ריזל והעיר העתיקה המיוחדת, הקתדרלה העירוני ומבצר סנטיאגו.

מכאן אפשר להמשיך אל אגם taal, המכיל תופעה גיאולוגית מדהימה: אגם, שבמרכזו אי קטן ובודד שעליו הר געש. אבל זה ממש לא הכל: האגם עצמו שוכן בתוך לוע של הר געש קדום וענקי, כאשר לוע הר הגעש שעל האי הקטנטן מכילה בעצמה עוד אגם קטן. והרי לכם מקום שהוא אגם, בתוך הר געש, בתוך אגם, בתוך הר געש. ביום שאחרי ניתן להגיע למפלי פגסנחאן המדהימים – הלוקיישן לסרט המפורסם "אפוקליפסה עכשיו". אפשר לתצפת על המפלים המרהיבים וגם לשוט ברפסודות במבוק ממש מתחתיהם.

מכאן אפשר להמשיך בטיסה לעיר קאוויאן וממנה אל המרחבים החקלאיים המרתקים ומפגש עם טרסות האורז המרשימות והקדומות, שזכו לתואר המוצדק – הפלא השמיני. דברים נוספים לראות בלוזון הם מעבר ההרים דלתון שבו התרחש קרב קשה ועקוב מדם במהלך מלחה"ע השנייה בין האמריקאים ליפנים ובית העלמין הסיני.

אופציה נוספת היא לטוס לאי פלאוון שנחשב בעיני רבים לאחד היעדים המדהימים והקסומים ביותר בפיליפינים שבו אפשר לשוט בסירות בנהר התת קרקעי, להגיע לאי האטרקטיבי בוהול, לפגוש את כרישי הלווייתן וקופי הטרייסר ולשמוע את סיפורו של מגלה הארצות מגלן שהיה הראשון לחשוף את האי המפורסם סבו.

אי בפיליפינים

באותו נושא
גרמניה ראשית
חופשה בגרמניה – לא רק ברלין

גרמניה היא אחד ממוקדי התיירות הפופולאריים ביותר בקרב תיירים מרחבי העולם כולו, אך באופן מפתיע כאשר רבים מאיתנו חושבים על נופש בגרמניה וניגשים למלאכת החיפוש

קרא עוד »
קופנגן
קופנגן – לא רק מסיבות

קופנגן הוא אחד האיים היפים בתאילנד ואחד ממוקדי התיירות הפופולאריים ביותר במדינה. מעבר להיותו מקום יפהפה עם חול שנהב ומים תכולים, קופנגן ידוע גם בזכות

קרא עוד »
שובר גלים
קורק – מלכת הביצה

עיר הנמל קורק הממקומת בחופה הדרומי של אירלנד היא העיר השלישית בגדולה במדינה ומתגוררים בה מעל רבע מיליון תושבים. לעיר היסטוריה מרשימה המתחילה עם פלישתם

קרא עוד »
הורים וילדים
הולנד – לא רק אמסטרדם

טחנות רוח, תעלות מים ושדות של צבעוניים הם הדברים המזוהים ביותר עם הולנד השוכנת בצפון מערב יבשת אירופה. למרות שטחה הקטן של המדינה, הולנד היא

קרא עוד »