חיפוש

איך עושים הפקת צילום של בר מצווה בכותל המערבי?

הילד חוגג בר מצווה? מזל טוב! אירועי בר מצווה בכותל מזמן הפכו להיות חלק מרגש ומרהיב במסגרת חגיגות הבר מצווה! באירוע כמו בכל אירוע אחד הדברים החשובים הוא בעצם התמונות! אז אם גם אתם רוצים לשמוע כיצד לעשות הפקת צילום בכותל, המשיכו לקרוא!

 

למה לעשות הפקת צילום של בר מצווה בכותל?

בין אם אתם חוגגים את האירוע עצמו בכותל או באירוע נפרד אחר, כדאי לכם בכל זאת לבחור לוקיישן אסטרטגי לצורך צילום בר מצווה בכותל. אירוע הבר מצווה הוא למעשה אחד האירועים הדתיים המשמעותיים ביותר בחייו של כל נער יהודי והוא מתקשר רבות לזהותו היהודית. על מנת שתהיה תמונת מזכרת מהאירוע המרגש הזה, כדאי מאוד לשלב הפקת צילום בכותל המערבי כחלק מהחגיגות. באופן זה תוכלו לחבר את חתן הבר מצווה למסורת היהודית ולהעביר את האווירה החגיגית והמרגשת הזו גם בתמונות.

 

מה כוללת הפקת צילום של בר מצווה בכותל?

הפקת צילום בר מצווה מספקת ליווי מלא של צלם יחד עם המשפחה וחתן הבר מצווה לאורך כל היום. הצילומים מתחילים החל מהבוקר ונועדו לתפוס את הרגעים היפים ביותר של האירוע. לרוב החגיגה המשפחתית מתחילה באוטובוס שיכיל בתוכו את בני המשפחה והחוגגים וצוות הצילום מספק את תחילת הצילומים עוד משלב זה.

בהמשך הצלם מתלווה לשלב ההליכה לקראת הכותל המערבי תוך תיעוד מאסיבי של כל חברי המשפחה והחתן במהלך השירה והריקוד. כחלק מההפקה יסופק פייתן שישיר זמירות ושירים מרגשים שיוכלו להוסיף לאווירה החגיגית והרוחנית.

 

האם ההפקה כוללת גם טקס?

כמובן! חלק מההפקה של צילומי בר מצווה כולל גם טקס חגיגי עם במה כאשר ההגעה אליו מלווה בתקיעות שופר, תופים ושירה. כאשר חתן הבר מצווה מגיע אל הבמה הוא יקריא את פרק הבר מצווה שלו והסיום החגיגי יתועד יחד עם הפרחת בלונים ותיעוד של צהלולים וצהלות השמחה.

 

אלו עוד אלמנטים ניתן לשלב בצילומים?

ניתן לאחר הטקס החגיגי להמשיך את החגיגה במסעדה מפוארת באיזור ירושלים ואף לשלב טיול ברובע היהודי ובסמטאות המצויות מאחורי רחבת הכותל כאטרקציה נוספת לאורחים במהלך החגיגות. התיעוד והצילומים יוכלו להמשיך לכל אורך החגיגות וגם לאטרקציות המאוחרות יותר שתבחרו.

 

האם הצילומים כוללים רק וידאו או סטילס?

הפקת צילום אירוע הבר מצווה תכלול גם צילומי וידאו וגם צילומי סטילס לכל אורך האירוע. כך תוכלו להיות בטוחים שכל רגע ורגע באירוע יתועד וייזכר למשך זמן רב. כמובן שסרטי הוידאו כוללים עריכה וגימור כדי שתקבלו את התיעוד המושלם לאירוע החגיגי.

 

לסיכום,

אם אתם מתכננים אירוע בר מצווה – כדאי שתקחו את הכותל כמקום אופטימלי עבור החגיגות. זכרו כי ארגון האירוע יכול להיעשות באמצעות הפקת צילום חגיגית שתוכל להרים את העסק ולגרום לאירוע להיזכר למשך שנים ובעיקר להיות משמח!

צלם מקצועי

 

באותו נושא
אמן חושים
אמן חושים ישראלי

אנחנו שומעים בשנים האחרונות על יותר ויותר אמני חושים ישראלים שכובשים את הבמות בארץ ובעולם. עובדה זו גורמת ללא מעט ישראלים להחליט שהם רוצים לבדוק

קרא עוד »