חיפוש

אירוע נינג'ה פרטי : האטרקציה שכבשה את ישראל – סקירה

בתקופה שהטכנולוגיה הייתה בחיתוליה ועדיין לא היה מחשב בכל בית, שלא נדבר על אינטרנט שעדיין לא ממש היה קיים, היינו יוצאים החוצה לשחק.
לכל אחד שחווה את התקופה המיוחדת הזו יש זיכרון ילדות שבו הוא ניסה להיות נינג'ה ומצא את עצמו חבוש היטב בעקבות הניסיון הכושל.
הכוונה למשל למצב שבו ילד בוחר ללכת על קצה של גדר גבוהה עשויה אבן וברגע אחד של חוסר תשומת לב, הוא מוצא את עצמו על הרצפה שאליה היא מחוברת.
בין אם קרה לך מקרה דומה או לא, כולנו חווינו בילדות רגעים של פציעות קלות עד קשות בעקבות ניסיון להיות נינג'ה ומצאנו את עצמנו חבולים וכאובים.

בשנים האחרונות הטכנולוגיה נמצאת בעיצומה, לרוב בתי האב בארץ יש לפחות מחשב וטלוויזיה אחת ואין מי שלא מכיר את תכנית הטלוויזיה המוכרת ששינתה את אופי האירועים בארץ, שהביאה לכל בית בישראל את מסלולי הנינג'ה המוכרים שכולנו צפינו בהם בשקיקה בשעות הערב בשנים האחרונות.

 

נינג'ה אצלי בחצר? לא שמעתי על האפשרות, אני רוצה לשמוע עוד!

אם לא שמעת על הטרנד החם של התקופה האחרונה, אנחנו כאן בשביל לעדכן אותך.
מדובר באטרקציה שכבשה את ישראל, אירוע נינג'ה פרטי שמגיע לחצר הבית שלכם או למדשאה סמוכה למקום מגוריכם לכבוד מאורע משמח (יום הולדת, בר מצווה, בת מצווה וכדומה).
מדובר באירוע שכולם רוצים לנכוח בו, כל אחד מבני המשפחה והחברים רוצה להתנסות, למתוח את גבול היכולת, להיות הנינג'ה של האירוע.

 

איך כל הטוב הזה קורה?

שאלה מצוינת, בשביל להקים אירוע נינגה דרוש צוות מקצועי, כזה שיבוא ויתפעל את האירוע. הרי מדובר במתקנים שצריך לדעת איך לתפעל אותם בדרך הבטוחה ביותר כדי לשמור על בטיחות המשתמשים בהם.
בהזמנה של אירוע אצל קונסולה – אטרקציות לאירועים, אתם יכולים להיות בטוחים שהאירוע שלכם בידיים טובות.

 

אני דואג שאולי מישהו ייפול או חלילה יפצע

מדובר בדאגה הגיונית סך הכול, אך אנחנו יכולים להרגיע אותך שבאירועים שלנו יש דגש חזק מאוד על בטיחות האורחים.
קודם כל, תשמח לדעת שיש לנו אישור של מכון התקנים על המתנפחים (מדובר בפרט חובה כאשר מדובר באירוע נינג'ה, אנחנו כאן בשביל שתיהנו ותישמרו).
בנוסף לכך, תשמח וודאי לדעת שיש לנו צוות בעל ידע רב בתחום והצוות שלנו שם דגש מלא על בטיחות.
כדי למנוע מכם ומאתנו עוגמת נפש בעקבות מצב שבו אחד מהאורחים נפצע בעת שימוש במתנפחים שלנו, דע כי אנחנו מבוטחים היטב. יש לנו ביטוח פעילות מלא שעוזר לנו וגם לך לישון טוב יותר בלילה.

עכשיו כשיש לך את כל הפרטים, ואתה יודע שמדובר באירוע החם של השנה,
תרשום לך תזכורת לדחות בשנה את הליצן ליום הולדת הבא של אחד הילדים.

 

לוחם ……………………………………………………………………………………………………………

באותו נושא
אמן חושים
אמן חושים ישראלי

אנחנו שומעים בשנים האחרונות על יותר ויותר אמני חושים ישראלים שכובשים את הבמות בארץ ובעולם. עובדה זו גורמת ללא מעט ישראלים להחליט שהם רוצים לבדוק

קרא עוד »