חיפוש

מה כוללת החבילה של ביטוח נסיעות לחול

ביטוח נסיעות לחו"ל הינו פוליסת ביטוח שכל מי שנוסע לחו"ל, בן אם למטרות תיירות ובין אם למטרות עסקיות ואחרות, רוכש לפני הנסיעה. תחום ביטוח הנסיעות צבר תאוצה, לאחר שאירעו מקרים רבים של תיירים שנפגעו בזמן ששהו בחו"ל, ולא התאפשר להם לקבל טיפול הולם, כולל טיפולים מצילי חיים. לחילופין, הם חויבו בסכומי עתק. נכון להיום, אף שלא מדובר בהכרח בביטוח שהוא בגדר חובה, אין למעשה מי שנוסע לחו"ל ואיננו רוכש פוליסת ביטוח כזאת, בהתאמה לאופי הנסיעה ולצרכים שלו. מהי בדיוק פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל ומה היא כוללת? אילו חבילות נוספות קיימות, וכיצד מותאם הביטוח לאופי השהייה של המבוטח בחו"ל?

 

פוליסת ביטוח נסיעות בחו"ל ומה נכלל בה

פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל היא פוליסה שמיועדת להעניק למבוטח שקט נפשי, אם וכאשר ייקלע למצב בעייתי במהלך הנסיעה. במקור, נועדה  הפוליסה הזאת לכסות טיפולים רפואיים מצילי חיים ואחרים, שהתייר עלול להזדקק להם במהלך השהייה בחו"ל. עם הזמן הורחבו הכיסויים הרפואיים בפוליסות ויחד איתם גם הוצעו הרחבות לביטוח, בין השאר על אבדן רכוש וכבודה במהלך הנסיעה. גם כאן, מדובר בנושא רגיש שחברות הביטוח נתנו עליו את הדעת רק בעשורים האחרונים.

ואולם לאחרונה נוסף חידוש משמעותי אחד בתחום – ביטוח נסיעות לחו"ל כאשר לאחר רכישת הפוליסה, מקבל המבוטח כרטיס פלסטי דומה לכרטיס אשראי. בכל מקרה ביטוח, הוא יכול להתקשר למוקד המאויש 24 שעות ביממה ולקבל מענה הולם. בין השאר, הכרטיס שלו נטען והוא יכול לממן טיפול רפואי, או לחילופין רכישת בגדים וציוד חלופיים במקרה של אבדן כבודה. צירוף של שירות איכותי לטכנולוגיה מודרנית, מאפשר למבוטחים לקבל פיצוי מהיר ולא להיתקע עם חוסר במזומנים.

 

חבילות הרחבה לפוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל

בנוסף לפוליסה הסטנדרטית, המממנת טיפולים רפואיים שגרתיים ואבדן כבודה כאמור לעיל, ניתן לרכוש פוליסות מורחבות, המותאמות לאופי השהייה בחו"ל ולמטרות שלה. דוגמה טובה להרחבה שהפכה לשגרתית בשנים האחרונות, היא פוליסת ביטוח נביעות לחו"ל לתרמילאים. ביטוח מהסוג הזה כולל כיסוי רפואי משמעותי מאד, יחד עם מגוון רחב של ביטוחים נוספים. בנוסף, כיסוי כזה עשוי לכלול גם פינוי בהטסה לישראל ועוד פרמטרים רבים נוספים.

הרחבות נוספות בתחום נועדו לאנשים הנוסעים לחו"ל לעיתים קרובות, או למי שעשה רילוקיישן במסגרת העבודה, ומעוניין בביטוח שיכסה עלויות שונות, אם וכאשר יתעורר בהן הצורך. הכיסויים הביטוחיים החדשים במסגרת ביטוחי נסיעות לחו"ל נועדו לתת מענה לשינויים הטכנולוגיים והכלכליים ולעובדה שהעולם הפך למעשה לכפר גלובלי, שמתקיימת בו תנועה משמעותית של אנשים ממדינה אחת למשנה. לפני רכישת הפוליסה מגדיר המבוטח את הצרכים שלו ואת התקופה שבמהלכה ישהה בחו"ל. אם מדובר בתקופה קצרה ובפעילות שלא חורקת מהסטנדרטים המקובלים, אזי הביטוח שאותו מציעים כרטיסי האשראי יתאים. אבל במקרה שמדובר בשהייה ארוכה או שיש בה סיכונים מעבר למה שמקובל, חשוב לרכוש פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל בהתאמה אישית.

מטוס

באותו נושא
ספר ילדים
איך כותבים ספר ילדים?

כתיבת ספר ילדים יכולה להיות חוויה מספקת ומתגמלת. עם זאת, זה יכול להיות גם תהליך מאתגר, במיוחד אם אתה חדש בתחום. ספרי ילדים דורשים גישה

קרא עוד »