חיפוש

טיפים לבחירת סטנדאפיסט שידע להצחיק כמו שצריך

מופעי סטנדאפ הפכו להפעלה פופולארית יותר ויותר באירועים מסוגים שונים: אירועי חברה, ימי הולדת לילדים או מבוגרים, מסיבות רווקות ורווקים, בר / בת מצוות ועוד. בנוסף, גם היצע הסטנדאפיסטים הולך וגדל מדי שנה, כאשר יותר ויותר אנשים מנסים את מזלם בסטנדאפ ומנסים להצחיק את הקהל. כיצד תבחרו סטנדאפיסט מנוסה וקורע מצחוק לאירוע שלכם? ריכזנו כמה טיפים שיסייעו לכם למצוא את הסטנדאפיסט המתאים.

 

תכננו תקציב

כמו בכל אירוע ולמעשה רוב ההוצאות שאנחנו עושים בחיים, מומלץ מאוד לקבוע תקציב שהולם את מה שאנחנו מעוניינים, מוכנים ומסוגלים להוציא על האירוע. מה שנחמד במופעי סטנדאפ זה שהיום ניתן למצוא סטנדאפיסט בכמעט כל תקציב, כך שגם אם התקציב שלכם מוגבל יחסית ייתכן ותוכלו למצוא סטנדאפיסט מתאים. מומלץ שהתקציב יהיה גמיש מעט כך שלמשל אם אתם רוצים מאוד סטנדאפיסט מסוים והוא חורג רק במעט מהתקציב תוכלו לקחת אותו בכל זאת.

 

התאמה לקהל היעד ולאופי האירוע

אופי המופע של הסטנדאפיסט משפיע מאוד על האירוע, ולא כל סטנדאפיסט יתאים לכל אירוע. כך למשל, במסיבת יום הולדת לילדים לא תרצו להזמין סטנדאפיסט שיספר בדיחות גסות וגם לא במופע המיועד לדתיים. לעומת זאת, לא תרצו שמופע למבוגרים יהיה מופע ילדותי. בקיצור, וודאו שהסטנדאפיסט מודע לאופי האירוע אליו הוא מגיע ושהמופע יהיה בהתאם.

 

סטנדאפ איכותי הוא לא רק מונולוג מצחיק

בסופו של דבר סטנדאפ היא הפעלה לכל דבר והיא לא רק מונולוג שמדקלם הסטנדאפיסט בעודו עומד על הבמה. רצוי שהמופע יכלול אלתורים על המקום בהתאם לסיטואציה וגם תקשורת עם הקהל במידה ואתם מעוניינים בכך.

 

אורך המופע

בדקו עם הסטנדאפיסט מה אורך המופע הצפוי. בדרך כלל מופעי סטנדאפ נעים בין 45 דקות לשעה של מופע. באופן כללי אנחנו ממליצים לשמור על אורך המופע בין המספרים האלו, שכן מצד אחד אנחנו רוצים שיהיה מופע סטנדאפ משמעותי ובאורך מספק, אבל מצד שני אנחנו לא רוצים להלאות את האורחים במופע ארוך מדי וגם רוצים שיהנו מהאירוע גם ללא הפעלה.

 

חפשו קטעים ממופעים קודמים של הסטנדאפיסט

קטעים וסרטונים ממופעים קודמים של הסטנדאפיסט יסייעו לכם להבין פחות או יותר מה אופי ההומור שלו. כמובן שסביר מאוד שחלק מהחומרים יהיו שונים ואף יותאמו לאופיו של הקהל בהתאם לבקשה שלכם, אך זה עדיין משקף את האופי של המופע והכי חשוב מאפשר לכם להבין אם הסטנדאפיסט מצחיק אתכם.

 

הזמינו סטנדאפיסט עכשיו למופע שירים את האירוע שלכם

אם כבר אתם מארגנים אירוע ומוציאים כסף אין סיבה שתתפשרו. הזמינו סטנדאפיסט שיקרע את כולם מצחוק, ירים את האירוע לגבהים אחרים, ישבור את הקרח בין האורחים ובכללי יספק חוויה ואווירה נעימה וקלילה. להזמנת סטנדאפיסט עכשיו: https://standup-now.co.il

 

סטנדאפיסט

באותו נושא
אמן חושים
אמן חושים ישראלי

אנחנו שומעים בשנים האחרונות על יותר ויותר אמני חושים ישראלים שכובשים את הבמות בארץ ובעולם. עובדה זו גורמת ללא מעט ישראלים להחליט שהם רוצים לבדוק

קרא עוד »