חיפוש

לא ייאמן! כך תהפכו לקוסמים במהירות

תמיד חלמתם להיות קוסמים? ניסיתם להבין מה עומד מאחורי הטריקים והמופעים עוצרי הנשימה? במאמר זה, ניתן כמה טיפים שיעזרו לכם להפוך לקוסמים במהירות ומהבית.

 

קסמי קלוז-אפ

קיימים סוגים רבים של קסמים, כמו קסמי במה שאותם רואים בעיקר בטלוויזיה, מנטליזם, המציג תפיסה על חושית וקריאת מחשבות ועוד סוגים רבים. הסוג העיקרי של קסמים שבו נתמקד, נקרא קלוז-אפ. קסמי קלוז-אפ נעשים קרוב לעיני הצופים, ובאינטראקציה ישירה איתם. לרוב, בקסמי הקלוז-אפ משתמשים בחפצים כמו מטבעות, מטפחות וקלפים.

 

אביזרי קסם

קסמים רבים אפשר לעשות בעזרת דברים שיש בבית, אך מומלץ ליצור ערכה משלכם, בה תחזיקו בכמה אביזרים שימושיים שכל קוסם מכיר:

אגודל מגומי, שעוות קוסמים, כדורי ספוג, חבילות קלפים, מטבעות, חבילה בלתי נראית. המוצרים הללו משמשים למגוון קסמים ואפקטים, כאשר לכל מוצר יש חוברת הסברה.

 

כמה קסמים פשוטים שתמיד עובדים

 

קסם הקלף

צופה בוחר קלף מהחפיסה, מניח אותו בראש החבילה, חותך את החבילה והקוסם מוצא את הקלף שלו.

 

השיטה

כל שיש לעשות הוא לזכור מהו הקלף התחתון בחבילה. כאשר הצופה בוחר קלף, שם אותו בראש החבילה וחותך אותה, הוא מניח את הקלף בדיוק מתחת לקלף שאתם זוכרים. מתחילים להוריד קלפים מראש החבילה, וכאשר מגיעים לקלף שאותו זוכרים, תדעו שהקלף הבא הוא הקלף שאותו בחר הצופה.

 

קסם הקש

הקוסם מראה קש רגיל ומעביר בתוכו חוט. לאחר מכן הוא גוזר את הקש, מראה לכולם שהקש חתוך, מכניס אותו לתוך היד, ומושך את החוט, בשלמותו.

הטריק: לפני ביצוע הקסם מבצעים חיתוך אנכי בקש. לאחר מכן ולפני שחותכים את הקש, מושכים את החוט אל תוך היד וכך בעצם חותכים רק את הקש. לבסוף, מושכים את החוט בדרמטיות בתוספת כמה מילות קסם.

 

מטבע נעלם

בקסם הזה תצליחו להעלים מטבע בתוך כף ידכם. המטבע אמנם לא יעלם, אך כל עוד תבצעו את הקסם בצורה הנכונה, איש לא יעלה על כך.
הטריק: הצמידו לאמה שלכם דבק דו צדדי, כך שיכסה מעט את החלק התחתון של הציפורן שלכם. כשתניחו את המטבע במרכז כף ידכם ותאגרפו אותה, תהיה לכם הזדמנות להצמיד את המטבע לדבק. כשתשחררו את האגרוף במהירות, לא יישאר דבר בכף ידכם.

כמה טיפים לסיום שיעזרו לכם כקוסמים מתחילים

  • קוסם לא מגלה את קסמיו.
  • קסם מראים פעם אחת בלבד.
  • חלק חשוב ומרכזי סביב הקסם, הוא ה"שואו" והביטחון של הקוסם.
  • תתאמנו. אימון ותרגול הם שם המשחק, ולא מספיק רק לקרוא או לראות את הקסם. ככל שתתאמנו יותר, כך תהיו קוסמים מוצלחים יותר.

 

אז איך ממשיכים מכאן? הרכיבו לכם ערכת אביזרים, המשיכו לצפות בסרטונים ולקרוא על קסמים וזכרו- בשביל להיות קוסם או אמן חושים מקצועי, צריך להתאמן.

 

קוסמים

 

באותו נושא
ספר ילדים
איך כותבים ספר ילדים?

כתיבת ספר ילדים יכולה להיות חוויה מספקת ומתגמלת. עם זאת, זה יכול להיות גם תהליך מאתגר, במיוחד אם אתה חדש בתחום. ספרי ילדים דורשים גישה

קרא עוד »