חיפוש

למה וילה ללילה אחד בד"כ תעלה יקר יותר?

רבים מאיתנו ממהרים להימלט מהעיר הגדולה ולהזמין לילה אחד בווילה מפנקת בצפון או בדרום הארץ על מנת לנוח קצת. השאלה האם זהו מהלך כלכלי? למה וילה ללילה אחד תהיה יקרה יותר? על כך במאמר הבא.

 

הזמן המושלם לחופשה

כולנו עובדים קשה ולא זוכרים מתי הפעם האחרונה בה יצאנו לחופשה מפנקת. בעוד שרובינו מחכים לחגים או לסוף שבוע פנוי כדי להזמין חופשה, אחרים נמלטים ללילה אחד כדי לנוח קצת. מכיוון שמחירי בתי המלון בארץ מאוד יקרים, האופציה הטובה ביותר היא להזמין וילה ללילה אחד. אך האם זה באמת משתלם לנו? אין ספק שחופשה בוילה משתלמת יותר מבית מלון עם כל האבזור שהיא מציעה, אך לילה אחד יהיה יקר יותר מאשר מספר לילות.

 

מתי משלמים פחות על הווילה?

בראש ובראשונה כאשר יוצאות מספר משפחות לחופשה ומשכירות וילה המחיר מתחלק בין כולן ולכן התשלום לכל משפחה הוא מינימלי. שנית, העונה הזולה יותר להזמין חופשה בוילה היא בחורף ולכן יש לקחת זאת בחשבון.

למרות שעל פניו החורף הוא פחות אטרקטיבי להזמנת חופשה מכיוון שלא מבלים בים ובשמש, ניתן לבלות בבריכה מחוממת ובג'קוזי וליהנות לא פחות במיוחד כשמדובר על חופשה רומנטית. שלישית, חופשה באמצע השבוע תהיה זולה יותר מחופשה בסוף שבוע לילה אחד.

למרות זאת יש לבדוק כל מקום לגופו כיוון שיש וילות המציעות את אותו המחיר לאמצע ולסוף השבוע ללא תוספות. לבסוף, תמיד יותר מלילה אחד יהיה משתלם כשמדובר על מקומות היוצאים במבצעים של 1+1 או לילה שלישי חינם וכד'. בנוסף, ככל שיש יותר אטרקציות בוילה, כך תבזבזו פחות על פעילויות ומסעדות. מדובר על מתקנים כמו בריכת שחייה, שולחנות משחק, עמדת ברביקיו, מטבח מאובזר ועוד.

 

וילה יוקרתית או וילה פשוטה

מחיר לילה בווילה נקבע גם על פי מידת היוקרתיות שלה. לאמור, המיקום שלה, האטרקציות, האבזור, גודל הווילה, הנוף שנשקף ממנה, הפינוקים, עיצוב חדרי האמבטיה והשינה, הג'קוזי ועוד. ניתן למצוא וילות פשוטות או וילות יוקרתיות בתאם לתקציב ולצרכים שלכם. לחצו כאן – וילה אונליין וקבלו מידע על וילות מסוגים שונים המתאימות לכל כיס.

 

לכמה זמן כדאי להשכיר את הווילה?

ככל שמזמינים יותר לילות כך המחיר ללילה יורד. למרות זאת אנשים רבים מחשבים את המחיר לפי לילה אחד וזה לא בהכרח נכון. כלומר, ככל ששוכרים את המקום לזמן ארוך יותר משלמים פחות בסיכום הכללי ללילה. זוהי עובדה הנכונה גם לווילות שמזמינים לסופי שבוע ולחגים.

לפיכך, אם כבר אתם עושים מאמץ ומוצאים זמן לחופשה רומנטית או משפחתית עדיף לבלות ביחד מספר לילות ולא רק לילה אחד. מעבר לכך, כדי באמת לנוח משגרת היום יום לא באמת מספיק להיות בחופשה רק לילה אחד.

הוילה בפנים

באותו נושא
אמן חושים
אמן חושים ישראלי

אנחנו שומעים בשנים האחרונות על יותר ויותר אמני חושים ישראלים שכובשים את הבמות בארץ ובעולם. עובדה זו גורמת ללא מעט ישראלים להחליט שהם רוצים לבדוק

קרא עוד »