חיפוש

למה כדאי לעשות בר מצווה בכותל?

אחד הטרנדים החמים של השנים האחרונות הוא ללא ספק הפקה של בר מצווה בכותל, כחלק מחזרה למסורת וחיבור ליהדות. אם אתם לקראת חגיגת בר המצווה של הילד, להלן המדריך המלא להפקת בר מצווה – דווקא בכותל.

 

מפיקים בר מצווה לילד? הכירו את הטרנד החם אותו תוכלו לאמץ לקראת האירוע

אירוע בר מצווה הוא אירוע גדול ומשמעותי מאוד אשר נחגג בעבר במתכונת צנועה ומצומצמת. מדובר במגמה הולכת וגוברת אשר מבוססת על ההבנה כי מדובר בטקס דתי, ומשום כך אין מקום טוב יותר מאשר לחגוג בעיר הבירה של מדינת ישראל ירושלים, וספציפית בכותל. מזה אלפי שנים נחשב הכותל למקום עלייה לרגל בעבור עם ישראל, ולכן הוא מגלם בחובו גם משמעות דתית ורוחנית עמוקה, וגם חיבור למדינה. מעבר לכך, הכותל המערבי נחשב לאחד האתרים היפים בישראל ולכן הוא מהווה הזדמנות לחגיגה אשר משלבת את הנופים עוצרי הנשימה של ירושלים והכותל המערבי, כל זאת במסגרת החגיגות. לאור כך, ניתן לראות כיצד בשנים האחרונות בוחרים יותר ויותר משפחות לקיים את האירוע דווקא בכותל המסמל יותר מכל אולם, מועדון או אירוע בחיק הטבע את השלב החשוב והמשמעותי ביותר בעבור נער אשר הגיע לגיל המצוות.

 

טקס רוחני ובעל משמעות: כך תפיקו אירוע בר מצווה בכותל

אירוע בר מצווה אשר נחגג דווקא בכותל מאפשר לכם להתחבר לנבכי הנפש היהודית ולהפיק טקס מרגש ובלתי נשכח, בנוכחות החברים ובני המשפחה. יחד עם זאת, מדובר בתכנון מורכב מאוד אשר מחייב התייעצות עם אנשי מקצוע, כחלק מהבנה כי נדרש לקבל ליווי מלא בכל שלב של התכנון וההפקה, החל משלב גיבוש הרעיון הראשוני ועד בחירת הקונספט. מדובר בהפקה משמעותית, ומשום כך אם אתם עתידים לחגוג בקרוב את בר המצווה של הילד, מומלץ ליצור קשר עם חברה אשר מתמחה בתחום של הפקת בר מצווה בכותל. באמצעות נציגי החברה תוכלו לקבל ליווי וסיוע אשר יאפשרו לכם להקל על עצמכם בתהליך ואף ליצור בסופו של דבר אירוע מסוגנן, מקורי ויהודי אשר ייחרט היטב בזיכרונו של הנער, וכמובן של האורחים. חברה אשר נחשבת לחברה המובילה בענף כיום היא 13בכותל אשר מתמחה בארגון וניהול של אירועי בר מצווה בכותל.

 

הפקת בר מצווה בלתי נשכחת – הכירו את חברת 13בכותל

באמצעות חברת 13בכותל תוכלו להפיק אירוע בר מצווה בלתי נשכח אשר משלב הסעות לאורחים, טקס מרגש של עלייה לתורה המשלב גם כניסה מרשימה עם תופים ושופרות וכן אטרקציה ייחודית אשר תשתלב נהדר עם הקונספט של האירוע. ברבות השנים הפיקה החברה בהצלחה מאות אירועי בר מצווה, כפי שניתן לראות מהמלצות ברשת מצד הורים ובני בר מצווה נרגשים. למידע נוסף, השאירו פרטים מלאים באתר הרשמי של החברה.

בר מצווב בכותל

באותו נושא
צבעי גועש בצנצנת
סדנת יצירה לבת מצווה

אירוע בת המצווה הוא האירוע הכי מרגש בחייה ובהתבגרותה של כל נערה. יחד עם כל החברים והמשפחה אנו רוצים לארגן לה את האירוע המושלם והבלתי

קרא עוד »