חיפוש

מארז ג’ין טוניק המיוחד של Beefeater שכבש את התעשייה

מארז אחד של Beefeater הוא כל מה שאתם צריכים בשביל להכין קוקטיילים צבעוניים, לגוון את ארון המשקאות ולהרשים את החברים והמשפחה. רוצים לדעת מה הפך אותו למוצר שכבש את התעשייה? הנה כל הסודות מאחורי הקלעים.

המותג Beefeater הוא ג'ין אנגלי שהושק לראשונה בשנת 1820 ועד היום מיוצר באותה שיטה ועם אותם מרכיבים. מלבד הזיהוי המובהק של Beefeater עם לונדון ועם התרבות הגבוהה של בריטניה, הוא מציע חווית שתיה אקסקלוסיבית שחביבה מאוד על גברים ונשים בטווח רחב של גילאים. כמו כן, כיום ניתן להשיג אותו במארז מיוחד שהצליח לכבוש את התעשייה המקומית.

 

סוד ההצלחה של מארזי Beefeater

מארז ג'ין טוניק של Beefeater כולל בתוכו את כל המרכיבים לאירוע מושלם. מלבד הג'ין עצמו, יש במארז המיוחד גם את המרכיבים הרלוונטיים להכנת קוקטיילים ואפילו מאכלים. מעבר לכך, המארז נראה מעולה וניתן לרכוש אותו בקלות לעצמנו או כמתנה. אז אם מחפשים דרך מעולה להפתיע את החברים והמשפחה, אפשר לעשות את זה בקלות עם מארז משתלם ומיוחד.

 

כמה עולה מארז של Beefeater?

המארז המיוחד של Beefeater כבש את התעשייה וזוכה להצלחה בכל רחבי העולם כי הוא משלב בין איכות גבוהה לבין מחיר נגיש. מצד אחד, האיכות של Beefeater מוכרת לחובבי הג'ין והשם של המותג הולך לפניו גם באירופה וגם בארצות הברית ובישראל.

מצד שני, בארץ ניתן כיום להשיג את המארזים השונים של Beefeater במשלוח אונליין עד הבית ובמחירים נמוכים יותר בהשוואה לכל תקופה אחרת בהיסטוריה. עם שילוב כזה בין כל כך הרבה יתרונות מיוחדים, אין פלא שהמארזים של Beefeater זוכים להצלחה ומושכים כל כך הרבה תשומת לב.

 

כך תבחרו את המארז המתאים לכם

התנאי היחיד ליהנות מכל היתרונות של המארז המיוחד מבית Beefeater הוא לבחור אותו לפי סדר עדיפויות אישי. כך לדוגמא מומלץ להשוות בין המארזים גם לפי מה שיש בתוכם וגם לפי המחיר. אם קונים בפעם הראשונה מארז כזה או לא לגמרי מכירים את המאפיינים של ג'ין כמשקה חריף לעומת משקאות אלכוהול אחרים, ניתן להתייעץ עם חברים או משפחה ולקרוא המלצות באתרי אינטרנט ורשתות חברתיות.

בנוסף, יש לקחת בחשבון הבדלים בין סוגי המארזים עצמם. אפשרות אחת היא לבחור מארז שבו הג'ין מורכב מטעמים של תות טבעי, לימון וערער קלאסי, בעוד אפשרות אחרת היא ללכת על מארז של ג'ין נקי לערבוב טהור עם טוניק.

 

איך שותים ג'ין?

בסופו של דבר, המרכיבים השונים של המארז עושים לכם את החיים קלים יותר. אחרי שתשתמשו בכל המרכיבים על מנת להכין את המשקה המומלץ, תוכלו לבצע התאמות ושינויים בג'ין עצמו. עם הזמן, תלמדו מה עושה לכם את זה הכי טוב.

קוקטיילים

באותו נושא