חיפוש

מדריך הפקת יום הולדת ללא מפעיל

התיאומים שלכם חוגגים עוד מעט יום הולדת שש ואתם רוצים לעשות להם אירוע מוצלח? החלטתם שאתם מעדיפים לא להזמין מפעיל לאירוע? אם כך, ברור מדוע יש לכם לא מעט שאלות בנידון וברור מדוע תרצו לדעת איך מפיקים יום הולדת בלי מפעיל מקצועי. מתלבטים? מבולבלים? עיינו במאמר שלפניכם וקבלו את כל התשובות.

 

תכנון האירוע

הימים שבהם לעשות אירוע לילדים זה היה עניין של מה בכך עברו חלפו להם, וזה אולי הדבר הכי חשוב שאתם צריכים להבין. הילדים של ימינו מתוחכמים, מאבדים עניין מהר וזקוקים להרבה מאוד גירויים. לכן הטיפ הכי חשוב שנוכל לתת לכם במסגרת המדריך המלא להפקת יום הולדת, הוא לתכנן את הדברים מראש. כמה ילדים יגיעו? איפה אתם רוצים לחגוג את האירוע? ובעיקר, איזה פעילויות אתם רוצים לשלש ביום ההולדת. מה יהיה הסדר שלהן והאם כל הילדים יוכלו לקחת חלק בכל הפעילויות השונות?

אפקטים ואטרקציות

אם תיכנסו לאתר של עידן הקריוקי תוכלו למצוא שלל אטרקציות ואפקטים שונים לאירוע, אז למה אתם מחכים? בבואנו לדבר על אטרקציות שונות שמתאימות לימי הולדת, אנחנו רואים שתמיד מתנפחים עושים את העבודה. הילדים של ימינו, למרות שהם מבלים שעות ארוכות מול המסכים, כן זקוקים לתנועה, למשחק ולהרבה הנאה וצחוק. לכן שווה לחשוב על השכרת מתנפחים מסוגים שונים, כי למה לא בעצם? קחו בחשבון שאם אתם עושים את יום ההולדת של התיאומים שלכם בקיץ, הרי שניתן יהיה אפילו לשכור מתנפחים עם מים. מדובר על חוויה מלהיבה במיוחד מבחינת הילדים ולכן שווה לחשוב על כך בחיוב. מה שכן, רצוי לבדוק באיזה מתנפחים אתם בוחרים, כי השמיים הם הגבול בנושא הזה. יש לבחון את הגודל, את העיצוב וגם את השאלה האם אתם שוכרים מתנפחים בטיחותיים או לא. זכרו: אתם אחראים על כל הילדים שמגיעים למקום ולכן, אם תוכלו לעשות הכול כדי שהחגיגה תהיה מוצלחת, למה שלא תשקיעו בכך?

 

כמה האירוע יכול לעלות לכם?

עוד נקודה שתמיד רצוי להתייחס אליה כאשר רוצים להפיק יום הולדת ללא מפעיל, זו שאלת העלות. אם חשבתם לרגע שהאירוע יהיה הרבה יותר זול כי לא הזמנתם מפעיל, כדאי לדעת שלא תמיד זה נכון. יש מקרים שבהם האירוע יהיה אפילו יקר יותר, ולמעשה, הכול תלוי בכם. לכן יש טעם לתכנן את הדברים מראש ולהחליט כמה נראה לכם הגיוני להשקיע ביום הולדת של ילדים בני שש. מה שכן, רגע לפני שאתם בוחרים את האופציה הכי זולה או את האפשרות הכי יקרה, כדאי שתזכרו שיום ההולדת ישפיע מאוד על הילדים שלכם. לכן כן יש טעם להשקיע בו אך לעשות זאת במידה סבירה. אתם תראו שאם תחליטו מראש על התקציב הכול ייצא לפי התוכנית שלכם ואין ספק שהילדים שלכם, וכל החברים שלהם, ייהנו מאוד.

מסיבה

באותו נושא