חיפוש

מה ההבדל בין צילומי בר מצווה לצילומי בת מצווה?

בת מצווה ובר מצווה הם אירועים משמחים במיוחד עבור הילד והילדה אשר מתבגרים והופכים לנערים, וגם עבור בני המשפחה הגאה שמתרגשים מאד מהמעמד. צילומי בת ובר המצווה שניהם מיוחדים, מושקעים ויצירתיים, אך את הבנים נלווה גם לעלייה לתורה בנוסף לצילום הבוק בטבע בדומה לבת המצווה. שמוליק חזן הינו צלם אירועים מקצועי ואמין עם נסיון רב שנים ו'עין' יחודית לצילומי בת ובר מצווה לבוק עבור הילד ועבור כל המשפחה. 

 

צילומי בוק לבני מצווה

בר ובת מצווה הינם אירועים הנחגגים בשמחה גדולה ומסמלים את תום תקופת הילדות, כניסה לעולם המתבגרים וקבלת עול מצוות. בגיל הזה נהוג לחגוג בשמחה גדולה עם כל החברים והמשפחה וגם להכין אלבום תמונות מיוחד עבור הנער או הנערה הנקרא צילומי בוק בת מצווה או צילומי בוק בר מצווה.

באלבום זה הנער או הנערה מצטלמים באופן מיוחד שמביע את האופי הייחודי שלהם, היופי הפנימי והחיצוני שלהם, האמנות והיצירה שלהם ותחומי העניין שלהם כדי לציין את הרגע הזה בחיים שבו הם היו מתוקים ותמימים ויפים כל כך.

צילום בת מצווה

 

איך מצלמים צילומי בר ובת מצווה?

צלם אירועים מקצועי לבר המצווה תמיד מחלק את הצילומים לשלושה חלקים, בחלק הראשון בוחרים לוקשיין מעניין כמו יער, חורשה, חוף הים, פארק, או כל מקום אחר שהילד בוחר לו ומצטלמים תמונות קסומות ומיוחדות על רקע הנוף הנהדר ( אפשר לבד ואפשר עם כל המשפחה ) החלק השני הינו העלייה המרגשת לתורה אצל הבנים והחלק השלישי הוא כמובן המסיבה שחוגגים עם כל החברים והמשפחה.

 

מה כלול בחבילת הצילומים?

יום צילומים בחיק הטבע אורך בין 2-3 שעות, בדרך כלל בשעות אחר הצהריים כדי לקבל את האור הדבשי והיפה של שעת בין ערביים. את הבנים מלווה הצלם גם ליום העלייה לתורה משלב קבלת הפנים ועד לטקס המרגש, ובנוסף תוכלו להזמין למסיבה צילום הכולל סטילס, וידיאו, מגנטים, פוטובלוק ועוד .

לבחירתכם לקבל את התמונות ללא אלבום אלא כקבצים דיגיטליים או כתמונות מודפסות ואלבום מהודר למזכרת נפלאה מיום האירוע וכמובן צילומי הטבע של הנער והנערה עם בני משפחתו.

צַלָם

כמה עולים צילומי בוק בר ובת מצווה?

חשוב לציין כי יש הבדל משמעותי במחיר במידה ותרצו את התמונות כקובץ דיגיטלי או כאלבום מודפס ומוגמר, וכמו כן, גם לבחירת גודל האלבום יש השפעה על המחיר. גם למרחק יש השפעה על המחיר והבחירה באמצעי הצילום כגון סטילס, וידיאו, מגנטים וכ"ו.

 

בוק בר ובת מצווה זה שמוליק חזן

שמוליק חזן הינו צלם מקצועי ואמין לאירועים מכל הסוגים, חתונות, בריתות, אירועים עסקיים ועוד, בנוסף, בסטודיו ניתן לערוך צילומי זוגיות, הריון, משפחה, צילומי תדמית מקצועיים ועוד, כשהמוניטין והנסיון הרב עושים את ההבדל.

צילום בת מצווה

באותו נושא