חיפוש

מה כלול בחבילת די ג'יי לחתונה?

מעבר להתרגשות הגדולה לקראת החתונה והחיים המשותפים יחד, ארגון החתונה כולל בתוכו הרבה סידורים, תכנונים ומחשבות די עסקיות ופחות רומנטיות כמו שהיינו מצפים. המון החלטות לקבל, בדיקת מחירים ובכלל לחשוב מה אופי האירוע שלכם. בתוך כל ההחלטות האלו, אחד הדברים החשובים ביותר הוא הדי ג'יי שלכם. האיש שירים את רחבת הריקודים ויעשה שמח. אז מה כלול בחבילת די ג'יי לחתונה?

 

די ג׳יי – מזמן לא רק מוזיקה

כאשר חושבים על מוזיקה לחתונה, ישר חושבים כמובן על הדי ג'יי הטוב ביותר, שיהיה קשוב לבקשות של החתן והכלה ובכלל פשוט יהיה טוב. אבל חשוב לדעת שהיום, די ג׳יי הוא הרבה יותר מהבחור ששם את השירים הכי טובים ועושה את האפקטים הכי מגניבים. כיום, תוכלו למצוא אצל תקליטנים חבילות גדולות ומיוחדות במיוחד עבור האירוע שלכם, בהן תקבלו הרבה יותר ממוזיקה טובה ברחבה.

 

תנו לאפקטים לעשות את שלהם

תקליטנים רבים מבינים כי מעבר ללעשות מוזיקה טובה, הם צריכים להציע עוד אלמנטים שיוכלו לעזור לחוגגים להרים את מצב הרוח, ולהתחיל לרקוד. לכן, חבילת די ג'יי לחתונה, לרוב תכלול גם אפקטים מיוחדים מהצד שילהיבו את הרוקדים ויכניסו אותם לאווירה.

מכונת בועות סבון, מכונת עשן והפרחת בלונים. מעבר לכך, חבילות די ג׳יי יכולות גם להציע מופעים ואלמנטים שונים מסביב שלאו דווקא קשורים לריקודים עצמם, כמו מופע לייזר, בלוני לד לסלואו הראשון של בני הזוג, תותחי עשן לבמת הדי ג׳יי או תוספת של נגן על כלי שינגן בלייב בחתונה.

 

איך בוחרים את החבילה המושלמת?

אתם תוכלו למצוא ברחבי האינטרנט תקליטני חתונה שונים שיציעו לכם חבילות שונות והמבחר עשוי לבלבל אתכם. אז איך תדעו כיצד לבחור את החבילה המושלמת עבורכם ועבור האירוע שלכם? בראש ובראשונה תבחרו את הדי ג׳יי.

אל תבחרו חבילה שנראית לכם הכי משתלמת ורק אז תגלו מי בכלל הבן אדם שעומד מאחוריה. קודם כל תחליטו מי בכלל הדי ג׳יי שאותו תרצו בחתונה שלכם, ולאחר מכן נסו לברר איתו אילו חבילות לחתונה יש לו להציע לכם. כמובן שהשאלה הבאה היא מה התקציב שלכם.

ככל שהחבילה כוללת בתוכה יותר אפקטים, הפעלות ודברים מיוחדים, כך המחיר שלה עולה מן הסתם. לכן, חשוב מאוד לא להיכנע לטרנדים בעולם החתונות ולהבין שאם יש חבילה שהיא לא בתקציב שלכם, לא כדאי לחרוג ממנו.

 

תהיו נאמנים לעצמכם

לכל חתונה יש אופי קצת שונה, וזה כמובן תלוי מאוד באופי של בני הזוג המתחתנים. אם אתם חושבים שלאירוע שלכם פחות מתאים מכונת עשן, או שאין צורך גדול בנגן סקסופון, וותרו על כך.

מאוד חשוב לא להיכנע ללחצים חברתיים או להזמין חבילה מסוימת רק בגלל שלאחרים היו את אותם הדברים בחתונה שלהם. תהיו נאמנים לעצמכם ולאופי האירוע שאתם רוצים ליצור כך שגם אתם תוכלו ליהנות ממנו.

תקליטנים לחתונה

באותו נושא