חיפוש

מתנות ממותגות לחג שמח במיוחד

החגים בפתח וזה זמן מצוין לבחור מתנות מיוחדות עבור העובדים. השנה, יותר מתמיד, עובדים רבים עברו תקופה קשה במיוחד אשר כללה לא מעט אי ודאות, צורך להסתגל לשינויים ובעיקר חרדה ודאגה. לכן, כדאי לפנק את העובדים שלכם במתנה מיוחדת, שתבהיר כמה אתם מודים להם על המחויבות והעבודה הקשה שהם עשו בשנה האחרונה.

 

מתנה לעובדים – איך בוחרים את המתנה הנכונה?

אין ספק שהחגים המתקרבים הם סיבה מצוינת להשקיע ולפנק את העובדים במתנות מיוחדות. עם זאת, נשאלת השאלה – איזו מתנה כדאי לקנות? עם השנים, תחום המתנות לעובדים הולך ומתרחב, וניתן היום למצוא מגוון רחב של מוצרים מעולמות שונים, אשר יהיו מתנה מושלמת לחג. מתנות למטבח, ציוד משרדי, מתנות לבית, מארזי שי וגאדג׳טים – כולם יכולים להוות מתנות מצוינות לעובדים לקראת השנה החדשה. בנוסף, חברות רבות ישמחו לבחור לקנות לעובדים מתנה לחגים עם מיתוג, כך שהעובדים יזכרו מאיפה המתנה הגיעה, ובכל פעם שישתמשו בה, ייזכרו בחברה ובערך שהיא מעניקה להם.

 

איזה שיקולים צריך לקחת בחשבון כשבוחרים מתנה לחג?

אם כן, ברור שישנו מגוון רחב של מתנות לחג, אך באמצעות בחינה של מספר שיקולים יהיה ניתן לצמצם את המגוון ולבחור מתנה מדויקת עבור העובדים שלכם. ראשית, אם חשוב לכם לבחור מתנה ממותגת לעובדים, דעו שלא כל מתנה יכולה לעבור הדפסה מוצלחת של המותג. במקרים כאלו, עדיף גם לבחור במתנות שלא יתבלו ויתלכלכו כמו מוצרי מטבח או ציוד טיולים, ולהעדיף מתנות יותר נקיות כמו ציוד משרדי, גאדג׳טים או מוצרי טקסטיל.

שיקול חשוב נוסף הוא אופי המתנה – האם עדיף לפנק במארז עם המון מתנות קטנות או להשקיע במתנה אחת גדולה ומפנקת. כמובן שהסיכון במתנה גדולה היא, שלא בהכרח כל העובדים ימצאו את המתנה הזו שימושית עבורם, וכך חלק מהעובדים עלולים להתאכזב. באותו נושא, חשוב גם לדייק בבחירת קטגוריית המתנה. בחברות מסוימות מתנות למטבח יהיו הבחירה המושלמת, ובחברות אחרות העובדים יתרשמו יותר מגאדג׳טים חדשניים. היכרות עם העובדים שלכם היא קריטית לבחירת מתנה מדויקת.

 

באמת מאוד קשה להחליט, מה עושים?

במקרים בהם קשה למצוא מתנה מושלמת, אשר תספק ותרגש מגוון רחב של עובדים, ניתן להסתייע בחברות מתמחות למתנות לעובדים, אשר ישמחו לספק מגוון רחב של אפשרויות ולעזור למצוא את המארז המושלם לכל אירוע. חברות ותיקות בתחום המתנות לעובדים כמו גיל גיפט יוכלו לספק ייעוץ והכוונה, לשאול את השאלות הנכונות, ולהציג לכם מספר אופציות מוצלחות בהתאם לתקציב המוצע ולאופי המתנות שתבקשו. כמו כן, הסתייעות בחברה מתמחה למתנות לעובדים תבטיח שתקבלו מוצרים באיכות גבוהה, ארוזים בצורה יפה וכן ממותגים עם לוגו החברה במידה ותבחרו בכך. בנוסף, באמצעות חברות מתנות ניתן להשאיר את בחירת המתנה לעובדים, לספק להם קטלוג ממוקד של מתנות בתקציב שהחברה מוכנה להעמיד. כך כל אחד יבחר מתנה שהוא יהיה מרוצה ושמח ממנה וכולם ייהנו מחג שמח במיוחד.

לבחירת מתנות היכנסו: https://gift.pirsumgil.co.il.

מתנות

באותו נושא
מתנה בריאה ליולדת ראשית
מתנה בריאה ליולדת הטרייה

בשעה טובה נולד ילד חדש? באמצעות משלוח של סלסלת פירות מעוצבת ויוקרתית תוכלו לספק ליולדת מתנה בריאה ומזינה. במאמר זה נסביר כיצד מבצעים הזמנה, ומהם

קרא עוד »