חיפוש
חיפוש

פיניאטה – גם יפה וגם טעים

מעוניינים להביא לאירוע יום ההולדת את האטרקציה הכיפית אבל גם הטעימה ביותר? באמצעות חברת במבי הפתעות – זה אפשרי, ובמחיר הזול ביותר בישראל.

 

פיניאטה – אטרקציה מדהימה לכל יום הולדת

פינאטה הוא משחק מקסיקני במקור אשר משלב הרבה מאוד הנאה, הן בעבור ילדים והן בעבור מבוגרים. למעשה, ניתן לראות כי בשנתיים האחרונות הציבור הישראלי נחשף יותר למשחק הזה, וזאת לאור העובדה כי מדובר במשחק מלהיב אשר משלב גם ספורט אבל גם לא מעט הפתעות וממתקים אשר מתפזרים לכל עבר, ברגע שהפינטה נשברת. השימוש בפיניאטה מתאים בעבור כל גיל, והוא קל ופשוט: כל מה שצריך לעשות הוא להרים את המקל ולהכות בכוח את הפיניאטה, עד שהיא נשברת ומתפזרים מתוכה ממתקים או הפתעות שונות. כיום ניתן לרכוש פיניאטות במגוון רחב של גדלים, כמו גם למלא אותן בכל דבר אשר תחפצו. מעבר לעובדה כי מדובר בפעילות שהיא אקטיבית וכיפית, הפיניאטה מהווה גם פריט עיצובי לכל דבר ועניין אשר יכול להשתלב בצורה מושלמת עם הקונספט של האירוע. אם לדוגמא אתם עומדים לחגוג יום הולדת בסגנון של פיראטים, תוכלו לרכוש פיניאטה תיבת אוצר ובכך להשלים את המראה הכללי של האירוע. על כן, אם אתם מחפשים כעת אטרקציה אשר תהווה את מרכז המסיבה ואשר תשלב גם פריט דקורטיבי יוצא דופן וגם טעים לא פחות, באמצעות חברת במבי הפתעות תוכלו לרכוש החל מ 49 ₪ בלב מגוון רחב של פיניאטות אשר הן  איכותיות ומדליקות אשר יספקו לכם כמו גם למבוגרים אשר יגיעו לאירוע חוויה בלתי נשכחת.

מגוון רחב של אפשרויות לבחירה בחנות של במבי הפתעות

בחנות האינטרנטית של החברה בכתובת https://www.bam-bi.co.il תוכלו לרכוש פינאטה, כמו גם תוספת מילוי במחיר אטרקטיבי לכל כיס. למעשה, כל מה שעליכם לעשות הוא להיכנס לאתר ולבחור מבין המגוון הרחב אשר כולל פיניאטה זברה, חד קרן, חמור, כדורגל, מכבי אש, עוגה, שמש, תיבת אוצר ועוד, כמו גם מגוון רחב של מילויים אשר כוללים בין היתר סוכריות סודה, מילוי של 100 הפתעות שונות, מסטיקים, סוכריות על מקל, משרוקיות ועוד. בנוסף, תוכלו להכין בעצמם הפתעות ולהכניס אותם אל תוך הפיניאטה, ובכך להעניק נופך אישי כמו גם מקורי אשר ללא ספק יהווה את השיא של אירוע יום ההולדת ויגבש את הילדים כמו גם את ההורים. על כן, זכרו כי כיום כל מסיבת יום הולדת אשר מכבדת את עצמה חייבת להוסיף גם פיניאטה חגיגית אשר אותה ניתן למלא במגוון רחב של הפתעות וממתקים, ובכך להבטיח כי יום ההולדת של הילד/ה כמו גם של ההורים ייחרט היטב בזיכרונם של הילדים כמו גם של המבוגרים, כל זאת בזכות אביזר משחק מקסים אשר מתאים בעבור כל אירוע.

משחק קופסה

באותו נושא
אמן חושים
אמן חושים ישראלי

אנחנו שומעים בשנים האחרונות על יותר ויותר אמני חושים ישראלים שכובשים את הבמות בארץ ובעולם. עובדה זו גורמת ללא מעט ישראלים להחליט שהם רוצים לבדוק

קרא עוד »