חיפוש

פעילות שמתאימה לכל הגילאים – הכל על חדרי בריחה

בזמן האחרון נולדה אטרקציה חדשה – חדרי בריחה.

מהר מאוד חדרי הבריחה סחפו אחריהם קהלים רבים בגילאים שונים שראו בהם את האטרקציה הטובה ביותר שמוצעת בשוק.

אם שמעתם על המושג, אך אתם לא באמת יודעים במה מדובר, זו ההזדמנות שלכם לקחת רגע לעצמכם ולקרוא את כל מה שאתם צריכים לדעת על חדרי בריחה.

 

מה עושים בחדר בריחה?

חדר בריחה – כשמו כן הוא, חדר ממנו יש לברוח. ובנימה יותר רצינית – כאשר המשתתפים מגיעים למתחם חדר בריחה המפעילים מכניסים אותם לתוך חדר ונועלים את הדלת. כעת, על מנת לצאת המשתתפים צריכים להשתמש בחפצים וברמזים שמפוזרים בחדר על מנת לפענח את הדרך החוצה.

בעצם כל דבר בחדר יכול להיות רמז כך שבדרך כלל הצעד הראשון יהיה חיפוש כללי בחדר וניסיון למצוא מנעולים או חפצים אחרים שמוסתרים ברחבי החדר ויכולים להיות חלק מן הרמז הראשון. לאחר שפותרים את הרמז הראשון, הוא יוביל את המשתתפים לעבר החידה הבאה, וכן הלאה עד שמגיעים את דלת היציאה.

מעבר לאתגר שמספקות החידות עצמן, חדר הבריחה מספק חוויה מרגשת של כניסה לעולם אחר וחדש. כל חדר בריחה קשור לנושא מסוים ומספר סיפור שייחודי לו ובצורה כזו שהמשתתפים מרגישים ממש חלק מהעלילה. נושא יכול להיות סרט או ספר מפורסמים, מקומות בעולם, אירועים היסטוריים או סיפור שהומצא על ידי המפעילים וייחודי לאותו החדר. הנושא בא לידי ביטוי גם מבחינת עיצוב החדר וגם מבחינת סוגי הרמזים שבתוכו והשתלבותם בסיפור. 

 היכנסו לאתר: https://insideoutroom.co.il ומצאו את החדר שמעניין אתכם.

למי האטרקציה מתאימה?

חדר בריחה מציע למשתתפים חוויה מלאת אדרנלין, תחרותיות ויצירתיות. מכיוון שהחדרים הם מאוד ייחודיים ואין חדר אחד דומה למשנהו, כל אחד יכול למצוא חדר בריחה שמתאים לו.

הזכרנו את נושא החדר, כל משתתף, יכול לבחון את תקצירי העלילה של חדרי הבריחה השונים ולבחור מתוכם את הנושא שמעניין אותו. בנוסף, כל חדר בריחה מדורג מבחינת רמת הקושי של החידות כך שכל אחד יכול לבחור אם הוא מעוניין ברמה קשה מאוד של חידות או דווקא להתחיל מחדר בריחה קל יותר. אלמנט נוסף שיש לקחת בחשבון הוא מספר המשתתפים בפעילות. קיימים חדרי בריחה לזוגות, משפחות ואפילו כאלה שמתאימים לקבוצות גדולות. מכיוון שהאלמנטים של כל חדר בריחה מותאמים לצרכי המשתתף, אנשים מכל הגילאים יכולים לקחת חלק באטרקציה הזו.

 

מתי כדאי ללכת לחדר בריחה?

חדר בריחה תמיד מציע חוויה בלתי נשכחת למשתתפים. ככל שחדרי הבריחה נהיו יותר ויותר פופולריים כך גם מספר האירועים אותם בוחרים לעשות בחדרי בריחה. אפשר להגיע לחדר בריחה כדי לחגוג יום הולדת, גיבוש עובדים, דייט זוגי, פעילות משפתית – לכל סוג אירוע יש מקום בחדר בריחה!

סבב

באותו נושא
אמן חושים
אמן חושים ישראלי

אנחנו שומעים בשנים האחרונות על יותר ויותר אמני חושים ישראלים שכובשים את הבמות בארץ ובעולם. עובדה זו גורמת ללא מעט ישראלים להחליט שהם רוצים לבדוק

קרא עוד »