חיפוש

רעיון לבילוי משפחתי בחיפה – חדרי בריחה

התאימו את חדר הבריחה לגיל המשתתפים

עליכם לדעת כי יש רמות שונות של חדרי בריחה, יש חדרים קשים מאוד ויש חדרים קלים באופן יחסי. אם אתם הולכים עם המשפחה לחדר בריחה אתם חייבים להתאים את החדר לגיל המשתתפים. כך לדוגמא יש הבדל בין חדרי הבריחה שאתם צריכים ללכת אליהם אם אתם הורים לילדים בגילאי העשרה או אם הילדים שלכם מתחת לגיל עשר. כאשר אתם מזמינים את חדר הבריחה וודאו עם הבעלים של החדר לאיזה גיל הוא ממוען. כך תדעו האם החדר שאתם רוצים ללכת אליו מתאים לילדים או שמא צריך חדר אחר וכך תבטיחו כי גם אתם וגם הילדים שלכם תהנו מחדר הבריחה.

 

האם לתת לילדים להחליט לאיזה חדר בריחה נלך?

אם אתם הולכים אל חדר בריחה בחיפה אתם חייבים להבטיח כי החדר יהיה ברמה גבוהה. ככל שהחדר יהיה יותר טוב כך אתם תיהנו ממנו יותר. על כן עולה השאלה האם לתת לילדים להחליט לאיזה חדר בריחה ללכת או שמא זו החלטה של ההורים. אם כן אין כאן תשובה אחת נכונה וכל אחד יכול להחליט מה שמתאים למשפחה שלו. יש משפחות המאמינות בחינוך שבו הילדים מקבלים החלטות ויש משפחות שמחליטות שההורים הם אלו אשר מקבלים החלטות. מה שבטוח הוא שלא משנה מי מקבל את ההחלטה לאיזה חדר ללכת בסופו של דבר גם ההורים וגם הילדים צריכים לאהוב את ההחלטה ולכן יש חשיבות גדולה לשאלה באיזה חדר בריחה אתם בוחרים בסופו של דבר.

 

האם העלות של חדר בריחה היא גבוהה?

יש הרבה חדרי בריחה בחיפה ולכן ניתן לומר שעקב התחרות העזה המחירים של חדרי הבריחה הם לא גבוהים במיוחד. לכן אם אתם הולכים אל חדר בריחה המחיר שלו לא צריך להדאיג אתכם ואתם יכולים ללכת לחדר הבריחה ללא חשש שמא תוציאו סכומי כסף גבוהים על החדר.

 

מבוך

באותו נושא
אמן חושים
אמן חושים ישראלי

אנחנו שומעים בשנים האחרונות על יותר ויותר אמני חושים ישראלים שכובשים את הבמות בארץ ובעולם. עובדה זו גורמת ללא מעט ישראלים להחליט שהם רוצים לבדוק

קרא עוד »