חיפוש

3 שלבים לבחירת תלבושת הבר מצווה המושלמת

הרגע הזה הגיע יותר מהר ממה שדמיינתם, והנה מבלי לשים לב 13 שנים ארוכות עברו

ברגע והילד שלכם חוגג את בר המצווה שלו.

החגיגות שיבואו בקרוב יצריכו מכם להתארגן עם כל מיני ספקים חיצוניים, אולמות לחגיגה,

קייטרינג ואיך לא – לבוש הולם שיתאים לחגיגות השונות.

גם בר המצווה עצמו יצטרך להגיע חגיגי ובלבוש הולם, וכדי לוודא שאתם בוחרים לו

תלבושת כמו שצריך ריכזנו לכם 3 שלבים לבחירת תלבושת הבר מצווה המושלמת.

 

קודם כל – להבין את הקונספט

בחירת תלבושת הבר מצווה המושלמת תלויה בראש ובראשונה בקונספט של האירוע. בעוד אנשים מסוימים אוהבים לחגוג בצורה המסורתית ומשלבים עלייה לתורה שתצריך כמובן לבוש הולם, אנשים אחרים דווקא מעדיפים לוותר על החלק הזה ולהתרכז בחגיגות של המשפחה והחברים באולם או גן אירועים. הבנה של קונספט האירוע תוכל להביא לבחירת תלבושת הבר מצווה המושלמת – בין אם מדובר בחליפה מהודרת עם פפיון או עניבה ובין אם מדובר על סגנון קצת יותר קליל כמו מכנס מעוצב וחולצה קצרה ומגניבה.

 

3 שלבים לבחירת תלבושת הבר מצווה המושלמת

השני מבין השלבים לבחירת תלבושת הבר מצווה המושלמת הוא שלב הנוחות. שלב זה הוא לא פחות חשוב מהשלב הראשון, היות ולא משנה איך תחגגו, הדבר שצריך להיות בראש מעיניכם הוא הנוחות של הילד שלכם. ברגע שהילד יסתובב עם תלבושת שלא נוחה לו כל האירוע עלול להיהרס, לעומת תלבושת שדווקא כן תתאים, תחמיא ותהיה נוחה לילד שיכולה להפוך את האירוע להצלחה גדולה.

 

מחיר – קריטריון חשוב שלא הולך ברגל

מחיר הוא אחד המניעים שישפיעו על בחירת תלבושת הבר מצווה המושלמת. נכון שבגלל גודל האירוע אתם תהיו מוכנים אולי להשקיע קצת יותר כספים מבדרך כלל בתלבושת הנבחרת, אולם זה לא אומר שהסכר נפרץ ושאין להוצאות שלכם גבולות.

לכן, כדאי לבחור בתלבושת שתהיה מצד אחד יפה ומחמיאה ומצד שני מתומחרת בצורה סבירה, שגם לא תקרע לכם את הכיס מצד אחד אבל גם תהיה מספיק אלגנטית ומכובדת מצד שני.

 

איפה מוצאים את תלבושת הבר מצווה המושלמת?

ברחבי מדינת ישראל פרושות המון חנויות שמציעות תלבושות שונות לבר המצווה. בין אם מדובר על חליפות אלגנטיות, חליפות ערב, וסטים, אפודות, מכנסיים מחויטים, עניבות ועוד – כדאי לבחור חנות ותיקה ומקצועית שתוכל לתת לכם שירות מושלם ותלבושות מדהימות.

חנות ששווה להכיר בהקשר הזה היא החנות דיפלומט. החנות עם ניסיון של עשרות שנים ואלפי לקוחות מרוצים מחזיקה מגוון קולקציות, ואתם מוזמנים להיכנס לקולקציית חליפות בר המצווה ולהציץ על מגוון החליפות הרחב שנמצא באתר. לאחר מכן תוכלו לגשת אל אחד הסניפים של החנות, ברמת גן או בבני ברק, למדוד ולהחליט איזו חליפה הכי מחמיאה, נוחה ואהובה עליכם. שיהיה המון מזל טוב!

חליפה מעוצבת

באותו נושא
צבעי גועש בצנצנת
סדנת יצירה לבת מצווה

אירוע בת המצווה הוא האירוע הכי מרגש בחייה ובהתבגרותה של כל נערה. יחד עם כל החברים והמשפחה אנו רוצים לארגן לה את האירוע המושלם והבלתי

קרא עוד »