חיפוש

איך לארגן חתונה בלתי נשכחת (בלי לקרוע את הכיס)

כרעת ברך. כן, אני אנשא לך! ברור שאני אנשא לך! תחושת האופוריה בשיאה. אבל אחרי כמה ימים, הרגש מתחיל לרדת וכאב הראש מתחיל לעלות. איך? כמה? מתי? די ג'יי? רחפן? מזרקת שוקולד? קצרה היריעה מלפרט על התוספות לחתונה. אז איך תוכלו להמשיך את תחושת האופוריה לעוד כמה רגעים ולקחת מכם את כאב הראש המיותר? בכתבה שלפניכם.

 

איפה? זאת שאלת השאלות!

כל אולם אירועים שתלכו אליו, יעשה מעל ומעבר בשביל שתתחתנו אצלו. יוציא לכם את המשקאות הכי איכותיים, האוכל הכי טעים ויעשה הכל בשביל לגרום לכם להתאהב בכל מטר באולם, גם במרצפות. יש אולמות באזורי תעשייה שונים ברחבי הארץ, גני אירועים מפוארים וכמובן יש אופציה לחגוג חתונה על הים בשביל חוויה שמיימית ורומנטיקה מקסימלית.

 

אבל אנחנו רוצים משהו קטן ואינטימי…

"קטן זה הכי כיף בעולם" אמרו היי פייב. אתם אנשים צנועים ולא רוצים משהו מפוצץ. אולמות האירועים שומעים אתכם. אפשר לארגן מקומות עד 100 איש. אפשר עד 150. גם 200 מעולה.

אירוע שבו אתם מכירים את כל האורחים, ולא צריכים לחייך במבוכה לדוד רחוק מאמריקה שראה אתכם פעם אחרונה בגיל 6, אבל "היינו חייבים להזמין אותו". הרי זו החתונה שלכם. היום המיוחד שלכם. לא של אף אחד אחר.

 

רגע, אז למה אנחנו צריכים לדאוג?

רוב רובם של אולמות האירועים ידאגו לכסות לכם כמעט את כל האירוע. מהדי ג'יי ועד החופה, מהאוכל ועד ציוד להקרנת הסרטון המביך אחרי הסלואו. אך מנחה חתונה/רב יבקשו מכם לבחור, מאחר והאולם אינו יודע מהו רצונכם.

תמצאו אדם שאתם מרגישים איתו בנוח, שיכבד אתכם ואת המעמד ויצליח לרגש את כל האולם. אם תרצו להוסיף מעט מעבר למה שהבר באולם מציע, תוכלו להביא משקאות אלכוהוליים מהבית – ובכך לשמח את עצמכם ואת האורחים במשקאות האהובים עליכם.

 

והמחיר, מה איתו?

חתונה הפכה בשנים האחרונות למילה נרדפת ל"קנס כספי". הפרחת יונים בחופה, זמר שמגיע לשיר את שיר הכניסה לחופה, מצלמת רחפן או רובוט שמוציא צ'ייסרים לרחבה. ולמרות שכל אלו נשמעים דברים מיוחדים מאוד, העלות שלהם גבוהה מאוד – לפעמים לא הגיונית.

אם החלטתם לעשות חתונה מצומצמת, ומעבר לגודל האולם ורשימת המוזמנים – תרצו גם להישאר צנועים בהפקה מסביב, תמצאו עצמכם מתפעלים מכמה שהמחיר לא בשמיים. אוכל ושתייה ברמה גבוהה, אולם מכובד ומוזיקה טובה – לא ירוקנו לכם את הכיסים, ולא יהיה צורך להסתמך על הצ'קים בסוף החתונה.

 

לסיכום

סיכומים זה לאחרי החתונה. ובכל זאת, כמה מילים. אירוע מצומצם ואינטימי כמו שאתם מחפשים נותן אפקט מיוחד. כולם קרובים, כולם מכירים. באים לשמוח בשמחתם ולהרים לכם ביום הראשון שלכם כזוג נשוי. החתונות האלו משאירות חותם הרבה יותר גדול. גם אצלכם וגם אצל האורחים.

חתונה על הים

באותו נושא
DJs
מה כלול בחבילת די ג'יי לחתונה?

מעבר להתרגשות הגדולה לקראת החתונה והחיים המשותפים יחד, ארגון החתונה כולל בתוכו הרבה סידורים, תכנונים ומחשבות די עסקיות ופחות רומנטיות כמו שהיינו מצפים. המון החלטות

קרא עוד »