חיפוש

מה העלות של שמלת כלה?

כל כלה שמחפשת לעצמה שמלת כלה מגיעה לשאלה- מה הוא מחיר נורמלי לשמלת כלה? לא משנה מה התקציב שלך הנה כל הדברים שחשוב לדעת לפני שקונים שמלת כלה.

 

הקדמה

שמלות כלה הן עולם מגוון ורחב אשר מלא בסגנונות שונים של עיצוב וסטייל, במעצבים ומותגים שונים, בטווחי מחירים שונים, במידות שונות ואפילו בצבעים שונים. "שמלת הכלה" לא מתארת רק שמלה אחת אלא את השמלה המושלמת שלך שנמצאת איפה שהוא בין כל השמלות שבשוק. לפני שנסביר על המחירים של שמלות הכלה חשוב לדעת איפה לחפש אותן ויותר חשוב – אצל מי.

 

איפה ניתן למצוא שמלות כלה?

את שמלות הכלה ניתן למצוא בחנויות מעצבים, בחנויות להשכרה ולקנייה של שמלות כלה וגם בחנויות מותגים ורשתות. כשאת בוחרת שמלת כלה חשוב שתבחרי בחנות או מעצבת איכותית כדי להבטיח את החוויה המושלמת, גם בקנייה וגם ביום החתונה עצמו. שמלה איכותית לא תעשה לך בעיות באירוע והיא תתאים לך בדיוק.

כשמדובר בסטודיו מומלץ כדאי שתבחרי בסטודיו של לירון פרטוש- מעצבת שמתמחה בעיצוב של שמלות כלה איכותיות ומיוחדות, עם מגוון רחב של שמלות וקולקציות ומגוון מידות שיתאים לכל אחת. לאתר של הסטודיו כנסו כאן.

 

מדוע חשוב לבחור בשמלה איכותית?

יום החתונה הוא לרוב יום שמלא בהתרגשות ולחץ, כל כלה רוצה שהיום יעבור הצורה חלקה ומושלמת ואחד מהלחצים הכי גדולים של כלה הוא לרוב שמלת הכלה. שמלה איכותית תבטיח לך שהשמלה לא רק תראה מושלמת אלא שהיא גם תישאר ככה, תתאים לך בול, לא תזוז, לא תקרע ותגיע בזמן. אם כבר השקעת כל כך הרבה ביום אחד כדאי שלא תשאירי מקום לבעיות או הזדמנויות לפשלות ולכן כדאי להשקיע בשמלה איכותית.

 

כמה עולה שמלה איכותית?

שמלות כלה איכותית לרוב יעלו באזור כמה אלפי השקלים. מ1,000 שקלים ועד ל12,000. השמלות משתנות במחיר לפי כמה קריטריונים- האם השמלה בעיצוב אישי או הזמנה אישית, האם הן חדשות או משומשות, הסגנון שלהן, האיכות, ההתאמה והתיקונים, החומרים וגם שם המעצב/ת והמותג.

שמלות איכותיות יכולות להגיע בכל המחירים והסגנונות אך חפשי אחר מותגי איכות, מעצבים עם ניסיון או שמלות איכותית בחומרים ובייצור שלהן. כשאת מתכננת את התקציב לחתונה הקציבי לעצמך סכום גם לשמלת הכלה וחפשי שמלה שבין היתר עונה גם על דרישות התקציב.

 

לסיכום

עולם שמלות הכלה הוא עולם ענק שמלא בשמלות שונות. שמלות איכותיות ישמרו עלייך מבעיות במהלך יום החתונה, ישמרו לאורך זמן ויתאימו לך בול. המחיר של השמלות לרוב ינוע בין כמה אלפי שקלים ועד לעשרת אלפים שקלים בהתאם למותג, לסוג השמלה ולחומרים ממנה היא עשויה. חפשי אחר שמלה איכותית שמתאימה לתקציב ולטווח המחירים שלך ותהפכי את יום החתונה למושלם.

שמלת חתונה

באותו נושא
DJs
מה כלול בחבילת די ג'יי לחתונה?

מעבר להתרגשות הגדולה לקראת החתונה והחיים המשותפים יחד, ארגון החתונה כולל בתוכו הרבה סידורים, תכנונים ומחשבות די עסקיות ופחות רומנטיות כמו שהיינו מצפים. המון החלטות

קרא עוד »