חיפוש

מתכננים אירוע? כך תיקחו את החגיגה לשלב הבא!

בין אם אתם מארגנים יומולדת, ברית, יום נישואים חגיגי או אפילו ארוחת ערב, הפרטים הקטנים עושים הבדל גדול בין אירוע ״נחמד״, לאירוע ״וואו״ שעוד יזכירו לכם זמן רב. מהעיצוב, המוזיקה, האוכל וגם האטרקציות, אספנו לכם כמה רעיונות קטנים שמשאירים אימפקט גדול.

 

עיצוב טוב זה עיצוב עם אופי

עיצוב מדויק הוא לב ליבו של כל אירוע, והדרך הקצרה ביותר לעיצוב מנצח היא להביא את האופי המיוחד של החוגגים לקדמת הבמה. בבת מצווה, לדוגמא, אפשר לשקף לאורחים את האופי של כלת השמחה בעיצוב. בחירות קטנות כמו עיצוב בלונים בצבעים האהובים עליה, או עמדות יצירה שבהן כל החברות יכולות להתנסות בתחביבים שלה, יכולות ליצור חוויה משותפת חדשה, שתשדרג את האירוע ותשאיר חותם משמעותי על המוזמנים שלכם.

מזכרת קטנה מאירוע גדול

הדרך לאירוע מצוין עוברת דרך הבטן

במיוחד בישראל, האוכל הוא כוכב האירוע כמעט כמו חתני השמחה. גם אם האירוע הבא שלכם לא כולל קייטרינג מלא, שווה רגע לעצור ולחשוב על שאלות קטנות כדי ׳׳לכוונן׳׳ את התפריט. האם אנחנו מעדיפים אוכל קליל שאפשר להסתובב איתו או שיושבים לארוחה ש״תכבד את המעמד״? נכון שפיתות עם חומוס ישמחו את הילדים, אבל האם אנחנו לא שוכחים את ההורים? תכנון והתאמה של התפריט למקום ולקהל המוזמנים, ישדרג מיידית את החוויה הכוללת.

 

בנו את הפלייליסט המושלם

כל עוד האירוע שלכם לא מתרחש בספרייה העירונית – בטוח שתהיה בו מוזיקה, אז כדאי מאוד לבחור אותה נכון. בחרו שירים שקטים ונעימים כדי ליצור תחושה של רוגע ועידון, והפציצו עם מיטב הלהיטים כשזה זמן ליהנות, לשתות ולשמוח. טיפ של אלופים: בקשו מחברים ומוזמנים שיפרטו מה השירים שבא להם לשמוע באירוע. כך גם תכירו שירים חדשים וגם יהיה לכם פלייליסט מנצח ש״מביא תוצאות״ ומרים את האווירה.

 

מזכרת קטנה מאירוע גדול

בנוסף לרושם חיובי, כדאי לשלוח את האורחים שלנו עם עוד משהו קטן הביתה. השקעה קטנה בשתילים של צמחי תבלין, סוכריות לדרך הביתה, או מגנט עם תמונה למקרר – אלו דרכים מעולות להגיד לאורחים שלנו שבאמת חשבנו עליהם. בנוסף, עכשיו כל פעם שהם יפתחו את המקרר הם יחשבו על כמה שאתם מארגני אירועים מוצלחים.

 

הפעילו את האורחים שלכם

מעבר לאוכל ושתיה זה תמיד רעיון טוב להוסיף הפעלה או אטרקציה. שאלון טריוויה בסגנון ׳׳כמה אתם מכירים את הזוג״ ישדרג פלאים את יום הנישואים, ספר תמונות שמטייל בין השולחנות ייתן לאורחים הצצה על חתן הבר מצווה, ועמדת צילום עם אביזרים מצחיקים מתחת לקשת הבלונים תיתן לאורחים שלכם הזדמנות להשתחרר וליצור זיכרונות טובים לאורך כל האירוע המיוחד.

 

לסיכום

אירועים באים והולכים, אבל רק מעט משאירים חותם לטווח הארוך. עם קצת השקעה בפרטים הקטנים כמו אוכל, עיצוב, מוזיקה ואטרקציות, תוכלו גם אתם לתת לאירוע שלכם את האופי המיוחד שלו, ולהשאיר את כולם בציפייה בקוצר רוח להזמנה הבאה שלכם.

מִקרֶה

באותו נושא