חיפוש

אין אין אין חגיגה: שלושה דברים בלעדיהם האירוע לא יכול להתקיים

 

יש לכם אירוע בקרוב ואתם חולמים שהוא יהיה מושלם? באתר אינדקס צלמי מגנטים תוכלו להשוות מחירים, לבדוק למי יש זמינות תאריכים ומי המתאים לכם ביותר כדי שהזכרונות המרגשים מן האירוע יונצחו למזכרת נפלאה לכם ולאורחים. 

 

אינדקס צלמי מגנטים

אירועים מרגשים של פעם בחיים צריך להנציח ובגדול. צלמי המגנטים מצלמים כל הערב את חתני השמחה, אתכם ואת האורחים הרבים, ומדפיסים על המקום את התמונות הטובות ביותר מביניהן. את המגנטים יוכלו האורחים לקחת הביתה בתום האירוע כדי שתשאר להם מזכרת מהיום המאושר. מגנטים לאירועים הפכו בשנים האחרונות לחלק בלתי נפרד מאירוע וכבר לא ניתן לקיים את האירוע בלעדיהם.

אינדקס צלמי מגנטים

שלושה דברים שבלעדיהם האירוע לא יכול להתקיים 

כמובן שהדבר הכי חשוב ביום המיוחד הוא חתני השמחה, אתם, והאורחים הרבים שלכם. אולם גם הפנים האהובות והשמחה הרבה שבהתכנסות לכבוד המאורע עדיין יש צורך בכמה אלמנטים נוספים כדי להפוך את האירוע למהנה, שמח במיוחד ומרגש. להלן שלושה דברים שבלעדיהם האירוע לא יכול להתקיים:

 

  • מוסיקה – מוסיקה באירועים מרגשת, עושה חשק לרקוד, משמחת לבבות ומהווה את הפסקול המושלם לאירוע שלכם. אף פעם אל תוותרו על מוסיקה טובה בזמן האירוע.
  • אוכל משובח – מזון איכותי וטעים בזמן האירוע, במיוחד מטעמים אותם נהוג להגיש בשמחות והאורחים מצפים לו, הוא בדיוק מה שאתם צריכים. על בטן ריקה לא רוקדים. חשוב גם לקחת בחשבון יין טוב ואלכוהול אשר תורמים רבות למצב רוח מרומם, רק שתו באחריות.
  • צלם מגנטים מקצועי – כדי שנוכל לנצור את האירוע, את הרגע המאושר, את החיוכים ואת האור בעיניים, את קרובי המשפחה האהובים שלנו שהגיעו במיוחד בשבילנו, כל אלו מונצחים בתמונות יפייפיות הנשמרות לתמיד כמגנט.

שלושה דברים שבלעדיהם האירוע לא יכול להתקיים 

כיצד מכינים תמונות מגנט?

במהלך האירוע הצלם יסתובב בין האורחים, יצלם ויתעד כל דבר חשוב, אם יש טקס הוא יצלם אותו מתחילתו ועד סופו, יקבץ את האורחים לתמונות משותפות ועוד. לפני תחילת האירוע רצוי להכיר לצלם את דמויות המפתח באירוע, האורחים החשובים, ראשי המשפחה, חתני השמחה ועוד, כדי שהצלם יידע במי מומלץ להתמקד יותר.

לאחר שהושגו כמה מאות תמונות טובות, ישב הצלם מול המחשב הנייד ויבחר מתוכן את התמונות המוצלחות ביותר. כל התמונות יועברו בסוף האירוע לידיכם, אך בעיצומו של הערב עצמו יש צורך לבחור מה לתת מתנה לאורחים. לאחר שבחר ידפיס הצלם במדפסת מיוחדת את התמונות על גבי המגנטים ויתלה אותם על לוח בולט ונגיש. כל אורח רשאי לאסוף את התמונות הרלוונטיות עבורו.

 

לסיכום

צלם מגנטים הפך לחלק בלתי נפרד מן האירוע בדיוק כמו המוסיקה והאוכל הטוב. הנצחת האירוע באמצעות תמונות מגנט הן הדרך הטובה ביותר לנצור את הרגעים השמחים.

אין אין אין חגיגה: שלושה דברים בלעדיהם האירוע לא יכול להתקיים

באותו נושא