חיפוש

מפעלולים מפילים לסתות להופעות מהפנטות: מדוע מופע קרקס הוא חוויית האירוע האולטימטיבית

 

כאשר מארגנים אירוע קהילתי או משפחתי, יש המון אתגרים לצלוח. רשימת מוזמנים, קייטרינג וכיבוד, קישוט ועיצוב, והחשוב מכל – אטרקציה מרכזית. הדרך להביא אנשים לאירוע שאתם מארגנים היא באמצעות אטרקציה לא שגרתית, כזאת שהם לא נתקלו בה בכל מסיבות ימי ההולדת של ילדי השכונה, אטרקציה שתשאיר אותם פעורי פה: מופע קרקס. 

 

למה דווקא קרקס?

במרבית האירועים שבהם יש אטרקציה מרכזית, בין אם מדובר בהפנינג שכונתי או בבר או בת מצווה, רבות מן האטרקציות הן כבר נדושות ומשעממות. קוסמים או מדענים משוגעים ראינו כבר מיליון פעם, קומיקאים זה רעיון טוב על הנייר אבל מרבית הפעמים הם לא מצחיקים וטרנד חדרי הבריחה הניידים כבר נהיה משעמם. לכן במידה ואתם מחפשים רעיון מקורי, מופע קרקס עשוי להיות הפתרון עבורכם.

קרקס

מה יש בכלל במופע קרקס?

את המילה קרקס כולנו שמענו, בדרך כלל על ידי המורה מבית הספר היסודי כאשר הכיתה לא התנהגה כמו שצריך, אבל מעטים מאיתנו באמת היו במופעי קרקס, שכן הם לא מספיק נפוצים בשנים האחרונות באזורנו.

אך כמובן שמופעי קרקס קיימים כבר מאות שנים ואין זה מקרי שהם שרדו עד לימינו. מופע קרקס הוא מופע בידור שכולל רצף של מופעים כמו לוליינות, להטוטנות, מופעי בעלי חיים, ליצנות ועוד. מופע קרקס יכול להיות מופע של איש אחד או של מספר אנשים, תלוי בכם ובתקציב האירוע שלכם.

 

למי מופע קרקס יכול להתאים?

אחד מיתרונותיו המרכזיים של מופע קרקס הוא היכולת שלו להתאים לכל אדם. מדובר במופע בידור שיכול לעניין פעוט בן שנתיים ועד אדם בערוב ימיו. הספקטקל הגופני שמציגים הלוליינים והלהטוטנים מושך את העין ויוצר חוויה זכירה עבור כל משתתפי האירוע.

כאשר ניגשים לבחור אטרקציה עבור אירוע, הקושי המרכזי הוא בחירת מופע או בידור שיתאים ויעניין את כל המוזמנים השונים, וקרקס הוא בחירה מעולה אם זה מה שאתם מחפשים.

מופע קרקס

האם מופע קרקס עלול להיות מסוכן?

עבור הצופים, ממש לא. אין שום סכנה בעת צפייה במופע קרקס עבור הצופים במופע, אך כמובן שהסיפור הוא אחר עבור להטוטני וליצני הקרקס. כמובן שמרבית האנשים העוסקים בתחום הינם מקצוענים ועשו את הפעלולים אלפי פעמים, אך תמיד ישנו סיכון לפציעות כאשר מלהטטים סכינים באוויר או עולים על קביים גבוהים מאוד.

אך מן הסתם שזו לא דאגה עבור צופי הקרקס, הם רק צריכים לשבת אחורה, לתפוס חופן פופקורן וליהנות מהמופע הייחודי.

 

לסיכום

מופעי קרקס הומצאו לפני מאות שנים וישנה סיבה שהם עדיין איתנו עד עצם היום הזה. צפייה במופע קרקס היא חוויה מבדרת ומהפנטת, שמתאימה לכל הגילאים. במידה ואתם מתכננים אירוע או הפנינג, מומלץ בחום לשקול את האופציה של הזמנת מופע קרקס.

הופעות

באותו נושא