חיפוש

בת מצווה חוגגים בוילה! הכירו את וילה מלדיביים

גיל 12 עבור בנות, ספק נערות הוא בהחלט סיבה למסיבה! עוד שנה קודם לכן, בגיל 11 הן מתחילות כבר לתכן כיצד תיראה המסיבה המיוחלת, החל מהלבוש, נעליים, תסרוקת ובעיקר איפור. לאחרונה יותר ויותר נערות והוריהם מעוניינים לבחור לוקיישן שיתאים למסיבה משולב בין הילדים לבין האורחים המבוגרים יותר ואיכשהו שהאיזון יישמר. 

החיפוש אחר המקום המושלם הוא בהחלט כאב ראש לא קטן אבל ישנו מקום אחד מושלם שמתאים בהחלט לאירוע קיץ, אבל גם לאירוע חורף מהמם.

 

אם כן, מה הוא המקום המושלם שגם ההורים וגם הלידה תתחבר אליו במידי?

תארו לכם מקום פסטורלי, שלו ונהדר שרק מרגיש רחוק ומבודד אבל בכלל שוכן באזור מרכז הארץ, מקום שקרוב לכל צירי ערי המרכז. ממש ליד שדה התעופה בן גוריון שוכן לו מושב מדהים – מושב יגל שבו שוכן לו מבנה מהם אשר נקרא וילה מלדיביים אשר מדמה בהחלט את ההרגשה של חוץ לארץ, תחושה ששום אולם אירועים לא יכול לתת. מדובר במבנה ענק, יפה ומטופח! המקום מכיל 100 אנשים ומעלה כך שהוא מושלם לאירועים חברתיים ומשפחתים ולא רק.

וילה לבת מצווה

חוץ מהמקום היפה, יש עוד משהו שעלי לדעת?

בהחלט כן! המקום מציע אירוע מההתחלה ועד הסוף, כלומר שירות שכולל הכל החל משלב התכנון, בחירת קונספט האירוע, עיצוב, בחירת מוזיקה, תפריט עשיר שממנו ניתן להחליט אילו מנות יורדות ואילו נשארות כאשר הוא כולל מנות בשר, שלל סלטים, קינוחים ועוד הרבה דברים טובים וטעימים.

בנוסף יש תפריט עשיר של משקאות שמתאימים גם למבוגרים וגם לילדים. חוץ מזה, האטרקציה הכי בולטת שתהפוך את האירוע שלכם מאירוע רגיל לאירוע מושלם זו היא כמובן הבריכה הענקית והמושלמת שקיימת במקום. מדובר בבריכה נקייה ומתאימה לכולם.

 

ומה לגבי מחיר?

אחרי שכבר רצתם לכל אולם אירועים אפשרי, דיברתם עם ספקי משנה כמו תקליטן, מעצב, קייטרינג ועוד הגעתם למסקנה שהמחירים לא עולים בקנה אחד עם מה שחשבתם, והאמת שזה די מאכזב…  אבל אל תתייאשו ובואו להתרשם מעוד מקום מהמם אחד שהמחיר כולל בו את כל מה שאתם צריכים, תחת קורת גג אחת, הכול מהכול, אוכל, שתייה, עיצוב, מוסיקה וכל מה שרק תרצו במחירים נוחים בהחלט!

וילה לבת מצווה

לסיכום – רגע לפני שאתם מרימים ידיים ומתייאשים, בואו להתרשם

אם חשבתם שכבר ראיתם הכל, את כל המקומות הנחשבים והנחשבים פחות ושמעתם על כל המחירים, ה"כאילו" אטרקטיביים שהציעו לכם שיש, כדאי שתבואו לראות וילה לבת מצווה מושלמת לבת הנהדרת שלכם.

מה שבטוח הוא דבר אחד, מהרגע שתיכנסו למקום תתלהבו די מהר ממה שיש למקום להציע לכם, גם מבחינת עושר התפריט והמעטפת הכוללת את כל שאתם רוצים גם כמובן מבחינת מחיר אטרקטיבי שנוח לכל כיס.

וילה לבת מצווה

באותו נושא
צבעי גועש בצנצנת
סדנת יצירה לבת מצווה

אירוע בת המצווה הוא האירוע הכי מרגש בחייה ובהתבגרותה של כל נערה. יחד עם כל החברים והמשפחה אנו רוצים לארגן לה את האירוע המושלם והבלתי

קרא עוד »