חיפוש

מגשימים חלום: כך תהפכו לטייסים ליום אחד!

אומרים שיש 2 סוגים של אנשים בעולם: אלה שחולמים חלומות פשוטים שניתנים להגשמה ברגע ואלה שיש להם חלומות מורכבים שקשה להגשים אותם. אם הגעתם לכאן, כנראה שאתם נמנים מהסוג השני של האנשים. אלה שחולמים להגיע רחוק תוך אמונה שההגשמה תגיע בקרוב.

אנחנו יצאנו לבדוק את סוגי החלומות שניתן להגשים לאנשים מסוג זה וחזרנו עם סדרת מדריכים קצרה שתציג בפניכם את 3 החלומות המיוחדים שנחשבים למורכבים ביותר. הפעם, נציג בפניכם את הדרך שתאפשר לכם להיות טייסים ליום אחד! הישארו אתנו ותגלו איך עושים זאת בקלות.

 

כך תהפכו את עצמכם לטייסים ברגע

מי מכם שרוצים להחזיק את ההגה ולהטיס מטוס בעצמם מבלי לעבור מבחנים מורכבים, צריכים להכיר את החברות הבודדות בישראל שמאפשרות לאנשים פרטיים לקבל הדרכת טיסה. מדובר בעצם בהדרכה פרטית שמתבצעת על ידי טייס מוסמך.

ההדרכה מתקיימת כמובן בגבולות ישראל ומאפשרת לכל אחד להטיס מטוס באופן עצמאי. נציין כי טיסה זו נמשכת במרבית המקרים כ – 30 דקות והיא תהיה שיעור הטיסה הראשון. מי שירצו, יוכלו כמובן לקחת חלק בשיעורים נוספים בתיאום מראש.

טַיָס

מקבלים תעודה בסיום הטיסה?

חשוב שתדעו כי אין מדובר כאן בקורס שיוציא אתכם טייסים מוסמכים. זו אטרקציה שתאפשר לכם להגשים את החלום. אתם יכולים לשוחח עם הבעלים של אטרקציה זו כדי לבדוק אם תוכלו לקבל בסופו שלד דבר תעודת נייר שתוכלו לתלות על הקיר. שכן, במקרים מסוימים יש אטרקציית טייס ליום אחד שמאפשרות לטייסים לקבל תמונה עם תעודה, כדי שהם יוכלו להראות לכל דורש כי הם הצליחו להגשים את החלום ולהטיס מטוס בשמי הארץ.

 

הגשמת חלום צריכה להיעשות בבטחה – זו הדרך לבחור נכון

חשוב שתדעו כי עליכם לבדוק פרטים אודות החברה שתאפשר לכם להטיס את המטוס. ההמלצה שלנו היא לקרוא חוות דעת שנכתבו אודותיה ברחבי הרשת. כך תוכלו לדעת מי הוא הטייס שצפוי להיות לצידכם לאורך הטיסה, האם הוא סבלני ועוד. אלה פרטים שחשוב לוודא מראש, כדי שתוכלו להרגיש בטוחים לפני הטיסה ובמהלכה.

טַיָס

חטפתם פיק ברכיים? כדאי שתדעו שיש עוד אפשרויות

אם גיליתם שאתם מעדיפים שלא להטיס את המטוס הפעם, כדאי שתכירו דרכים נוספות ליהנות מטיסה בשמי הארץ. בירור שערכנו בנושא העלה כי תוכלו לצאת לטיסות שמותאמות לאירועים שונים, למשל:

  • טיסה רומנטית
  • טיסת יום הולדת
  • טיסה קולינרית

במהלך הטיסה, תוכלו לשבת עם האהובים עליכם ולהסתכל על הנוף שנשקף מלמטה.

 

לסיום

אתם לא צריכים להשאיר את החלומות שלכם במגירה. שכן, עכשיו אתם יודעים שיש דרכים עקיפות להגשים חלומות מורכבים. אנו מזמינים אתכם לעקוב אחרינו ולגלות בהמשך איך תוכלו להגשים חלומות נוספים בקלות. נאחל לכם בהזדמנות זו שתגשימו את חלום הטיסה ושתשקיפו עלינו מלמעלה, בזמן שתשבו בתא הטייס.

טַיָס

באותו נושא
ספר ילדים
איך כותבים ספר ילדים?

כתיבת ספר ילדים יכולה להיות חוויה מספקת ומתגמלת. עם זאת, זה יכול להיות גם תהליך מאתגר, במיוחד אם אתה חדש בתחום. ספרי ילדים דורשים גישה

קרא עוד »