חיפוש

מתים על הים? קבלו את הצ'ק ליסט האולטימטיבי ליום כיף!

אין דבר שאנחנו הישראלים אוהבים יותר מלבלות את היום על שפת חוף הים. השמש, הגלים, החול הנעים – זה ממש תענוג. עכשיו, כשאנו מתקרבים בצעדי ענק לסיום החורף ולתחילת עונת החגים, החלטנו ליצור עבורכם את הצ'ק ליסט האולטימטיבי ליום חלומי בחוף הים, כזה שהולך ליצור עבורכם ועבור ילדיכם זכרונות לשנים קדימה.

 

תיק חוף – ומה בתוכו?

תיק חוף גדול, יציב ועמיד למים הוא הבסיס ליום כיף בים. אנו ממליצים לרכוש אחד ייעודי, שיעשה את תפקידו נאמנה לאורך השנים.

טיפ לאלופים: רפדו את התיק במגבות חוף גדולות -מוצר חובה ליום כיף בים לכל הדעות –  ומקמו אותן בתחתית התיק – כך, במידה שקרם ההגנה או כל נוזל אחר נשפכים בתוכו בטעות, המגבות יוכלו לספוג אותו. מה שמוביל אותנו לנקודה הבאה.

תיק חוף

אמצעי הגנה בפני השמש

השמש הישראלית חזקה במיוחד, ובמידה ולא תתמגנו כראוי בפניה, היא תכה בכם ללא רחם. אנו ממליצים להצטייד בקרם הגנה עם מקדם של 50 SPF מינימום, בכובעים רחבי שוליים ובמשקפי שמש. אם זה נסבל – אנחנו ממליצים לכם על חולצות ארוכות שרוולים.

התמגנות ראויה בפני קרני השמש תמנע הזדקנות מוקדמת של עור הפנים, את הופעתן הלא רצויה של נקודות חן והכי חשוב – תמזער את הסיכויים לחלות בסרטן העור (רלוונטי במיוחד אם אתם בהירים מאוד, או ג'ינג'ים).

 

צידנית – ומה בתוכה?

הדבר הכי חשוב שצריך להיות בצידנית שלכם הוא ללא ספק בקבוק עצום של מים, ואם אפשר גם מספר בקבוקים – במידה ואתם לא רוצים לבלות את היום בהליכה הלוך ושוב לקיוסק, ולקנות בקבוקי מים במחיר מופקע. טיפ של אלופים: הקפיאו את המים במהלך הלילה על מנת לוודא כי יישארו קרים גם בחום.

גם אוכל טוב הוא חובה ליום כיף בים. אל תתעצלו, אחסנו אותו כמו שצריך – בצידנית כאמור, עם שקיות קרח. חטיפים בריאים וקלילים יעשו את העבודה, וכן מגוון פירות הקיץ, חתוכים בקופסאות. אל תשכחו להביא כלים, מפיות ושקיות אשפה!

 

צעצועים, מתנפחים – ומה שביניהם

דליים, אתים, גלשני בוגי, סירות מתנפחות – כל אלו ישעשעו את ילדיכם ואתכם ביום הכיף המולם שתיכננתם. לבנות ארמונות בחול, לתפוס גלים – מה יותר טוב מזה? כמו כן, אנחנו לא יודעים מה איתכם, אבל הגב שלנו צריך קצת תמיכה! כסאות חוף ניידים קטנים יכולים להיות הרבה יותר נוחים מהחול. אבל ודאו שיש מספיק מהם כדי למנוע חילוקי דעות וריבים בנושא.

מחפשים מקום לקנות בו את כל מה שצריך ליום כיף בים? הכירו את העסק הכי הכי ישראלי שיש – חברת הכל לים, המייצרת במקום אחד את כל מה שאתם צריכים ליום מושלם בים, כבר מאז 1977. מתנפחים, מוצרי הצללה, מוצרי קמפינג, ברזנטים – לנו יש הכל, ובאיכות הכי טובה שיש. העיקר שתהנו!

יום כיף

באותו נושא
ספר ילדים
איך כותבים ספר ילדים?

כתיבת ספר ילדים יכולה להיות חוויה מספקת ומתגמלת. עם זאת, זה יכול להיות גם תהליך מאתגר, במיוחד אם אתה חדש בתחום. ספרי ילדים דורשים גישה

קרא עוד »