חיפוש

לי ולך – 4 טיולים זוגיים שאתם חייבים להכיר!

לפעמים, כל מה שזוג צריך זה זמן איכות מחוץ לבית. להתנתק מהנייד, להשאיר את העובדה מאחור, לשים את הילדים בבייביסיטר ולהשקיע את הזמן והמאמץ בזמן איכות משותף רק לשניכם. יש מגוון דרכים לבלות זמן יחדיו, אך אם אתם אוהבי טבע וטיולים, זו כנראה האופציה המושלמת – טיול זוגי בטבע, ואם אפשר אז גם עם טוויסט מגניב. סקרנים? רוצים לדעת עוד? כל הפרטים במאמר זה. 

 

טיולים זוגיים עם טוויסט

נכון, זמן איכות עם בן או בת הזוג יכול לקרות גם באולם הקולנוע, במסעדה, או בית קפה קרוב לבית. אבל מידי פעם, חשוב להשקיע את האקסטרה מאמץ ולתכנן לכם טיול זוגי מרענן ומיוחד, שיהווה שבירת שגרה מבורכת בחייכם ובחיי הזוגיות שלכם. אז אילו טיולים זוגיים מומלצים קיימים?

זוּג

לחובבי האדרנלין

דייט, אבל אקסטרים: אי פעם חשבתם על טיול זוגי על רכב שטח? כןכן, כזה שמאפשר נסיעה על כל סוג של כביש או אדמה, פתוח מכל הכיוונים, עם בריזה בשיער ונופים מושלמים מסביבכם. תוכלו לנסוע בכל שטח, ליהנות מהחופשיות שברכב עם הוורסטיליות של היכן ניתן לנהוג אותו, והאפשרות לקחת את הזמן, לעצור כמה שתרצו, לצלם את הנוף ולצפות בשקיעה יחדיו.

 

על האופניים

לספורטיביים מביניכם, אנחנו מציעים דייט על אופניים – שניכם, רוכבים לעבר השקיעה, או לעבר חורשה מהממת ואגם מנצנץ, עם הרוח בשיער, נהנים מפעילות אקטיבית מחטבת אך גם מהנה ומגבשת. אופניים יוכלו להגיע למקומות שרכב לא יצליח, ומאפשרים לכם חופשיות כיפית וגמישות באזור, בשעה וביום.

 

עם איזי ריידר ביערות

על איזי ריידר כבר שמעתם? מדובר על כלי חדשני ונוח, המאפשר רכיבה בעמידה על כלי שטח עם הגה פשוט לתפעול, שכל אחד מעל גיל 16 יכול לרכב עליו, אפילו בלי רישיון. בעזרת איזי ריידר, תוכלו לקחת את הדייט שלכם אל יער הקדושים או יער צרעה, לרכב בשטח בתוך הטבע וליהנות מזמן איכות תחת כיפת השמיים, בקצב שלכם, בזמן שלכם, במסלולים מסודרים ובטיחותיים, מתי שתרצו.

יערות

בפארק קנדה

פארק קנדה הוא מקום מצוין לדייט רומנטי – הוא פסטורלי ושקט, מלא שטחי חורש טבעי ועצי פרי ריחניים. יש בו אפילו מספר מעיינות ותצפיות יפיפיות, שרק מחכות שתגיעו אליהן. בעזרת אופניים או איזי ריידר, תוכלו להגיע אל כל פנינות הטבע הנסתרות ולחקור אותן יחדיו, באיזי. תוכלו לסיים את הרכיבה המהנה בפיקניק רומנטי באחת מנקודות התצפית המקסימות של הפארק, ולהרים כוס יין לחייכם ולחיי הזוגיות שלכם.

 

לסיכום

תכלס, לא משנה איפה – העיקר שאתם ביחד, נהנים מהזמן שלכם בשקט ושלווה, הרחק מכל דאגות היום יום. אבל אם אפשר לשדרג את הדייט ולהפוך אותו לחוויה בלתי נשכחת – לא תלכו על זה? בעזרת איזי ריידר, תוכלו להוסיף טוויסט מגניב ומרגש לדייט רגיל, וליהנות מחוויה יוצאת דופן יחדיו.

טיולים לזוגות

באותו נושא
ספר ילדים
איך כותבים ספר ילדים?

כתיבת ספר ילדים יכולה להיות חוויה מספקת ומתגמלת. עם זאת, זה יכול להיות גם תהליך מאתגר, במיוחד אם אתה חדש בתחום. ספרי ילדים דורשים גישה

קרא עוד »