חיפוש

טיסה נעימה: 3 פתרונות לילדים במהלך הטיסה

יש הרבה דברים שמשותפים לכל ההורים שסוגרים טיסה לחו"ל. אחד הבולטים שבהם נוגע לחיפוש אחר פתרונות שונים שיאפשרו להעביר את הטיסה על הצד הטוב ביותר. לאחרונה קראנו לא מעט פוסטים של הורים שתרים אחר מידע בנושא והדבר גרם לנו להבין כי עלינו לצאת ולבדוק מהם הפתרונות הטובים ביותר לילדים במהלך הטיסה. הישארו אתנו ותגלו את 3 הפתרונות שיעבירו לכם את הטיסה בכיף.

 

תכירו את האנשים שסייעו לנו להגיע אל הפתרונות המדוברים

אם קראתם את המדריכים הקודמים שהעלינו בימים האחרונים, אתם בטח יודעים שיש לנו ניסיון רב בתחום החינוך. כך שאנו יכולים לתת לכם פתרונות לילדים למהלך הטיסה גם אם תעירו אותנו באמצע הלילה. אבל הפעם, בחרנו לפנות אל אנשים אחרים שיישמו פתרונות שונים כדי שנוכל להציג בפניכם רעיונות שאנו יודעים בוודאות שעבדו על ילדים בגילאים שונים. אנו רוצים לנצל את הבמה ולהודות לכל אלו שסייעו לנו ומסרו לנו פתרונות יצירתיים שעובדים. שכן, בזכותם, מי שיקראו את המדריך הנוכחי, יוכלו לפעול בהתאם ולצאת לטיסה ללא חשש.

 

הפתרון ה – 1 לילדים שאתם צריכים ליישם במהלך הטיסה

אם אתם רוצים שהאנשים שישבו לידכם בטיסה לא יבקשו מכם להיות בשקט כל הזמן, אתם צריכים להכין מראש ערכת צביעה. הערכה צריכה לכלול את הדברים הבאים:

  1. טושים צבעוניים
  2. דפים לבנים גדולים
  3. דפי צביעה

חשוב מאוד לשלב בין דפים לבנים לדפי צביעה כדי לאפר לילד לבחור את הדף המתאים עבורו ביתר באותו רגע. אלו שסייעו לנו בכתיבת המדריך ציינו שהם הדפיסו מראש דפי צביעה פוקימון ודמויות מצוירות אחרות שהעבירו לילדים את הזמן בנעימים.

 

הפתרון ה – 2 לילדים שאתם צריכים ליישם במהלך הטיסה

הפתרון ה – 2 נוגע לאוכל. הרי זה ברור לנו שברגע שיש לילד חטיף או ממתק – יש שקט. אנחנו לא דוגלים בשיטה הזו באופן יום יומי, אבל אנחנו מוכנים להודות שבמהלך טיסה, אנו מוכנים לשים את הערכים בצד כדי לאפשר לשאר הנוסעים לחוות נסיעה שקטה. אם תבחרו בפתרון זה, כדאי שתצטיידו מראש בבמבה, מחיות פרי בשקית או כל דבר אחר.

 

הפתרון ה – 3 לילדים שאתם צריכים ליישם במהלך הטיסה

הפתרון השלישי הוא כמובן מוזיקה וסיפורים. אם תבחרו באפשרות זו, חשוב מאוד שתביאו אתכם אוזניות שאתם יודעים שיתאימו לילדים שלכם ויהיו נוחות עבורם. תורידו מראש למכשיר MP3 או לנייד שלכם סיפורים ושירים שהילדים אוהבים ותאפשרו להם לשמוע אותם במהלך הטיסה. מדובר בפתרון שיכול להקנות לכם שקט לשעה לפחות.

 

לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את 3 הפתרונות שיאפשרו לכם לחוות טיסה נעימה עם ילדים. כעת, כשגיליתם שיש אפשרות כזו ליהנות מהטיסה, נותר לכם רק ליישם את הפתרונות ולהביא אתכם את כל הפריטים הדרושים למטוס. שיהיה בהצלחה!

ציור

 

באותו נושא