חיפוש

סוגים שונים של פרחים וכיצד לבחור את הנכון?

מכירים את השיר המפורסם של הזמרת ריף כהן "רוצה פרחים"? מדובר על אחד השירים הכי מעוררי חשק לגשת לדוכן הפרחים הקרוב, ולקנות בו לפחות 10 זרי פרחים או סידורי פרחים.

היות והפרחים מביאים איתם עולם שלם של אפשרויות, לא בטוח שתדעו תמיד כיצד לבחור בין סוגים שונים של פרחים, כך שהם יתאימו בצורה מושלמת למה שאתם מחפשים.

היום נספר לכם כיצד לבחור את הסוג הנכון מבין כל הסוגים השונים שקיימים היום בבסטות ובחנויות, ואיך להתאים כל פרח למעמד הרלוונטי.

 

סוגים שונים של פרחים – הכירו את האפשרויות שלכם

לדבר על פרחים זה קצת כמו לדבר על אוכל – יש כל כך הרבה אפשרויות, שחלקן יכולות להתאים בול לטעם שלכם, וחלקן יהיו רחוקות לגמרי ממה שאתם מחפשים ואוהבים. מדינת ישראל התברכה בעשרות סוגים שונים של פרחים, שצומחים בשדות, ביערות, בגנים ובחורשות. כל פרח מביא איתו את היופי שלו, ולכן חשוב להכיר לקראת אילו אפשרויות אתם הולכים לעמוד ברגע הבחירה. כדי לקבל הצצה ויזואלית קטנה, אתם מוזמנים להיכנס לאתר האינטרנט https://fiona.co.il.

 

גיבסנית – פרח שמשתלב עם פרחים נוספים

לא כל סוגי הפרחים ידידותיים לסוגים אחרים של פרחים, אולם כשמדברים על גיבסנית מדברים על אחד הפרחים הכי ידידותיים ומהממים שיש. הגיבסנית משתלבת בצורה נפלאה עם רוב סוגי הפרחים, והיא נותנת טאץ' רענן וקליל לכל סידור שהוא. הגיבסנית מגיעה בצבעים כמו לבן, ורוד, ירוק, סגול ועוד, והיא יכולה להשתלב עם סידורים שמביאים איתם פרחים בצבעים דומים.

 

ורדים – חגיגיות אין סופית לכל סוג של אירוע

יש כל מיני סוגים של פרחים, ואחד מהבולטים והחגיגיים ביותר מביניהם הוא הורד. הורדים מביאים איתם סטייל מושלם, קלאסיות ממגנטת, והם משתלבים בצורה מהממת בכל סוג של אירוע. הורדים מתאימים כמחווה בין זוג אוהבים, כסידורים לחתונות ולאירועים, ואפילו לגינה או לחצר שבבית. כשמדברים על בחירה נכונה – ורדים הם לגמרי הימור בטוח.

 

נוריות – בולטות וצבעוניות

הנוריות מתחילות להפציע במלוא הדרן בסוף החורף ובתחילת עונת האביב, והן מביאות איתן צבעים משגעים ועזים. תוכלו למצוא נוריות לבנות, כתומות, צהובות, אדומות, ורודות ואפילו כאלו שמשלבות בפרח אחד כמה צבעים, מה שמוסיף לנוכחות שלהן בכל סוג של אירוע או מעמד.

 

אז לסיכום, איך לבחור נכון?

כדי שתוכלו לבחור בצורה מדויקת את הפרח שמתאים למעמד, חשוב שתשאלו את עצמכם כמה שאלות:

  1. עד כמה תרצו שהפרחים יהיו נוכחים ובולטים בחלל?
  2. מה תפקידם של הפרחים – לעטר, לקשט ולהוות חלק מהרקע בחלל, או לתפוס את המקום המרכזי בו?
  3. לאילו צבעים אתם הכי מתחברים?
  4. מהו סוג האירוע?
  5. האם האירוע מתקיים בפנים או בחוץ?

אחרי שתאספו את כל התשובות לשאלות האלו, וכן תבנו תקציב הגיוני שהולם את היכולות שלכם – תוכלו להתחיל להבין מה הכיוון שיכול להיות הכי טוב עבורכם. בהצלחה!

 

זר מעוצב

באותו נושא