חיפוש

מהיר ועצבני – הכל על קורס נהיגת מירוצים

קארטינג יוצר קשרים כבר למעלה מ-60 שנה. מלבד היותו מהנה, קל יחסית להיכנס לספורט הזה, והעלויות הנלוות ניתנות לניהול. אבל זה לא אומר שאתם יכולים לברוח ולהביא לילדכם כל רכב. יש כל כך הרבה שיעורי קארטינג עם הרבה אפשרויות בתוכם. זו הסיבה שאתם צריכים לקרוא את הפוסט הזה לפני שתלחצו על הגז.

אם אתם באמת חובבי מרוצים, הירשמו לקורס נהיגת מרוצים, שיעזור לקחת את הפוטנציאל שלכם מאחורי הגה מכונית קארטינג אל המקסימום.

 

קורס נהיגת מרוצים

קורס נהיגה ספורטיבית או קורס נהיגת מרוצים מתאים לכל חובבי הרכב שרוצים להכיר את עולם הקארטינג טוב יותר ולכל הנהגים שירצו ללמוד נהיגה דינמית. הקורס כולל מגוון שלם של תמרונים מתקדמים במהירויות גבוהות המתאמנים במעגל הקטן של האקדמיה למירוצים.

הקורס כולל גם הדרכה לטיפול נכון בפניות ובמעגל הקטן. בסוף, אתם יכולים גם לבחון את כישוריכם החדשים שנרכשו במסלול המרוצים של האקדמיה למירוצים.

קורס נהיגת מירוץ

האקדמיה למירוצים

האקדמיה למירוצים נוסדה עם משימה אחת; לעזור לרכבי מרוצים צעירים שאפתנים לעלות למסלול, חמושים במיומנויות ובטכניקות לספק כונן שיביא אותם אל הפודיום. האקדמיה שלנו לאימונים לקארטינג שבסיסה מנוהלת על ידי צוות של מאמנים מומחים, מכונאים מקצועיים ורוכבים נלהבים.

המפגשים שלנו מוקדשים לאימון מעשי, הכנסת נהגים צעירים לקארט, ניסיון של טכניקות חדשות וחינוך אותם לכללים והתקנות של מירוצי קארטינג. כמובן, העדיפות הגדולה ביותר שלנו היא בטיחות הנהגים ולכן אנו נותנים תדריך בטיחות מלא לפני כל פגישה.

 

צוות מיומן ומסור

כשיגיעו הזמן הצוות שלנו זמין לעזור, לייעץ ולהדריך, תוך הקפדה על כל מה שלימדו באימון. אנחנו גם נוכחים בפגישות המועדון, בהישג יד כדי לתמוך בנהגים הצעירים והבוגרים, ועל מנת לספק לכם את חווית השירות הטובה ביותר בענף. למתחילים בסך הכל יש לנו קרטינגים לשכור בימי האקדמיה כדי לבדוק את הרכבים לפני ביצוע רכישות גדולות. אנו מציעים גם תמיכה מלאה להורים ו/או לאפוטרופוסים בדברים כמו רכישת קארטינג, התקנה ובטיחות.

קורס נהיגת מירוץ

נהיגת מרוצים לילדים

כפי שהשם מרמז, שיעור המירוצים הזה מיועד לילדים, בדרך כלל בגילאי 5 עד 7. בגיל זה, הם בדרך כלל רק לומדים את היסודות של נהיגה ונהנים תוך כדי! כמו בכל ענף ספורט אחר, להתחיל מוקדם הוא יתרון עצום. השלדה של הקארטינג המשמשים למחלקה זו היא 1/2 מגודל הקארטים למבוגרים והמנוע הוא מנוע 50 סמ"ק 2 פעימות. שלדה ומנוע חדשים לגמרי, אשר מספקים לילדים חוויה מהממת ובטוחה.

 

קורס נהיגת מירוצים באקדמיה למירוצים

אנו מזמינים אתכם להירשם וללמוד קורס נהיגת מרוצים שהוא האיכותי ביותר בישראל של האקדמיה למירוצים. עם הצוות המסור והמקצועי ביותר, מצויד בציוד הטוב ביותר בענף, ובמסלולים הטובים ביותר לתנאי לימוד בארץ. האקדמיה למרוצים מציע לכם את כרטיס הכניסה שלכם לעולם המוטורי, ולזמן איכות ללא מתחרים.

קורס נהיגת מירוץ

באותו נושא
ספר ילדים
איך כותבים ספר ילדים?

כתיבת ספר ילדים יכולה להיות חוויה מספקת ומתגמלת. עם זאת, זה יכול להיות גם תהליך מאתגר, במיוחד אם אתה חדש בתחום. ספרי ילדים דורשים גישה

קרא עוד »