חיפוש

סקי ללא שלג – 3 חלופות שכדאי להכיר

חופשת סקי היא חופשה ייחודית, שאי אפשר להשוות לנופש אחר. השילוב המנצח של פעילות מהנה, עייפות של אחרי יום עמוס, חדרי אירוח מפנקים עם אח חמימה, ונופים מושלגים עוצרי נשימה הם משהו שחייבים לעבור פעם אחת בחיים. עם זאת, בארץ ישראל השלג לא מגיע באופן קבוע, וגם כשכן אתר החרמון לעיתים מלא מדי. במאמר זה נפרט על 3 חלופות מומלצות שכדאי להכיר.

 

גלישת דשא

סקי על דשא נשמע לחובבי סקי מושבעים כמו בדיחה. אך למעשה, הגלישה על הדשא מזכירה מאוד את החוויה של מדרונות סקי מושלגים. הדשא הוא למעשה מעין שטיח לבן של דשא סינטטי מיוחד, אשר מיוצר כך שניתן יהיה להחליק עליו בקלות.

המקום הטוב ביותר לעבור את החוויה הייחודית בארץ הוא בגלבוע, שם גבעה שלמה כוסתה במדרונות ארוכים של דשא, המאפשר גלישת סקי גם באמצע הקיץ ממש. מדובר במקום נהדר גם כדי להכשיר את הילדים בטרם יצטרפו אל חופשת הסקי המשפחתית, כדי שתנצלו ממנה את המרב ותמנעו תסכולים.

 

סקי באולם סגור

אפשרות נוספת שכדאי מאוד להכיר היא סקי בתוך אולם סגור. האולם הסגור מאפשר שליטה מלאה בטמפרטורות, ולכן ניתן לשמור בו על שלג של ממש המאפשר חווית גלישה מסוימת. היתרון של השיטה הוא שמדובר בהדמיה מעולה של מדרונות מושלגים מבחינת הקור ותחושת הגלישה. החיסרון הוא שבסופו של דבר מדובר במדרונות זעירים בגודלם, אשר אפשר לבצע שוב ושוב.

 

גלישה בבית

אם אין לכם חשק להשקיע המון כסף בפתרונות גלישה ייחודיים שלא יספקו אתכם, תוכלו לנסות לייצר אפשרות לגלישה ממש בגינת הבית הפרטי. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא בעזרת מזרוני ים עם חיפוי פלסטיק, המון מים וסבון מחליק במיוחד. תוכלו לסדר את הדברים על הדשא, ולאפשר לילדים ולמבוגרים להחליק במהירות אדירה בימי הקיץ החמים ולהתרענן.

כדי לעשות זאת כהלכה, חשוב מאוד שתוודאו שתשתית הבית בנויה ליצירת לחץ מים מספק. במידה ולא, כדאי שיהיה לכם בטלפון מספר של אינסטלטור מומלץ אשר יוכל להגיע במהירות ולתקן תקלה שעשויה להרוס לכם את כל הכיף של הגלישה.

 

ולמקרה ונתקעתם בלי אינסטלטור… 

כולם מכירים את הרגע הזה, לפתע תקלת תשתית תופסת אתכם לא מוכנים, וצריך להתחיל לשאול אנשים על בעלי מקצוע מומלצים. אתר שיפוצים פלוס נוצר בדיוק כדי לתת מענה לכך. האתר מכיל מפרט עצום של בעלי מקצוע ממגוון תחומים, הפעילים בכל רחבי הארץ.

האתר מקפיד במיוחד על איכות בעלי המקצוע אותם הוא מציע, ומבקש אקטיבית מהלקוחות אשר הזמינו שירות דרכו לדרג את שביעות רצונם. כך, האתר יכול לייצר דירוג המאפשר לכם להזמין רק את בעלי המקצוע הטובים ביותר, ואף פועל להוריד בעלי מקצוע עם מדד שביעות רצון נמוך.

ילדים גולשים

באותו נושא
ספר ילדים
איך כותבים ספר ילדים?

כתיבת ספר ילדים יכולה להיות חוויה מספקת ומתגמלת. עם זאת, זה יכול להיות גם תהליך מאתגר, במיוחד אם אתה חדש בתחום. ספרי ילדים דורשים גישה

קרא עוד »